Page 61 - 100-4-2023
P. 61
ქართული ცეკვის სტუდ ია. ფოთშიც შექ მნ ა პატ ა The 1930s proved very rough. With the year 1937
რა ჯგუფ ი და ნელ-ნელა დაი წ ყო დას ის შეგ რო around the corner, preparations were in full swing
ვებ ა. ამ დროს უკვე ოჯახ ი ჰქონდ ათ. for the Decade of Georgian Art in Moscow, with
Nino and Iliko as participants, among others.
იმავ ე პერ იოდშ ი მოს კ ოვში გად ავიდ ა და მა The cream of the cream of Georgian artists
შინ დელ გიტ ისში – თეა ტრალურ ი ხელ ოვნებ ის were expected to arrive in the Soviet capital to
სახ ელ მწიფო ინს ტ იტუტში, ქორეოგ რაფ იულ showcase their arts. Shortly after this event,
ფაკულტეტ ზ ე ჩაა ბარ ა. ასევ ე, სადირ ექტორო Nino was forced to quit the Opera Theater. One
განყოფ ილებაზ ეც, რაც ალბ ათ დღევ ან დ ელ მე of the dancers, who fancied herself as Nino’s
ნეჯერ ობას უთანაბ რ დ ება. პარ ალ ელ ურ ად, დიდ competitor, turned out to be Beria’s favorite. So,
თეატრ შ იც მუშაობ და, იმ დროს ცნობილ ქორ ე it was clear that, if Nino wanted to stay alive,
ოგრაფ გოლეი ზ ოვს კის თ ან, ლეონიდ უტიოს ოვ ის literally, she had to leave. For a while, Nino and
ჯაზ-ორკეს ტ რ შ იც – ყველ გან, სად აც ხელ ი მიუწვ Iliko worked in Moscow. Then war broke out and,
დებ ოდ ა. in 1941, they moved back to Tbilisi. All this time,
they were considering establishing a troupe,
30-იან ი წლები ძალ ია ნ რთულ ი აღმ ოჩნდა: 1937 but they were between jobs themselves. During
ახლოვ დებოდ ა და მოსკ ოვ შ ი ქართ ულ ი ხე the war, they did not even have bread ration
ლოვნების დეკად ა მზად დებოდა, რომ ელშ იც cards, because they were not formally registered
ნინო და ილიკოც მონაწ ილეო ბ დნენ. ქარ თ ველ anywhere. With nothing but enthusiasm on their
ხელოვანთ ა მთელი ნაღ ები უნდ ა ჩასულ იყო side, they nonetheless assembled the first small
სსრკ-ის დედაქალაქ ში და თავ ია ნი შემ ოქმ ედება group, spending the war years needy and hungry.
MyMagti 59