Page 13 - 105-1-2025
P. 13

ვით, კონ­ ტ­ ­რაქ­ ტ­ში გა­რკვ­ ე­ულ­ ი ტიპ­ ის ჩან­ აწ­ ერ­ ი უნ­ დ­ ა   provision in your contract. The other lawyer asks
გა­აკ­ ეთ­ ოთ. მე­ორ­ ე კი გეკ­ ი­თხ­ ე­ბათ, რა ა­რის თ­ქვ­ ე­ნი          you about your commercial goal and, based on
კომ­ ერ­ ­ციუ­ ლ­ ი მიზ­ ა­ნი და იქ­ იდ­ ან გამ­ ომ­ დ­ ი­ნარ­ ე წერ­ ს   this information, draws a contract in line with
კან­ ონ­ ­თან თა­ნმხ­ ვ­ ე­დრ კო­ნ­ტ­რა­ქტს. ამ ორ­ ი ი­უ­რი­ს­           the law. Which of these two lawyers would you
ტი­დან რო­მელ­ თ­ ან ი­სურ­ ვ­ ე­ბ­დით მუშ­ ა­ობ­ ას?                     want to work with?

თუ IT ს­პეც­ ი­ა­ლის­ ტ­ ე­ბი მხ­ ოლ­ ოდ საკ­ უთ­ არ და­რგშ­ ი            If IT specialists deepen their knowledge
გა­ი­ღრ­მავ­ ებ­ ენ ცო­დნ­ ას, მაშ­ ინ დავ­ ა­ლე­ბებ­ ს ს­ხ­ვე­           only in their own field, then they will receive
ბის­ ­გან მი­იღ­ ე­ბენ. თუმ­ ც­ ა, თუ სხ­ ­ვა და­რგ­ ე­ბ­შიც გა­          instructions from others. But, if they grow
ერკ­ვე­ვია­ ნ, ი­სინ­ ი კომ­ ე­რ­ციუ­ ­ლი თუ არ­ ა­კო­მერ­ ც­ ი­ულ­ ი     proficient in other areas as well, then they
ორ­ ­გა­ნი­ზაც­ ი­ე­ბის­ ა და საზ­ ოგ­ ა­დო­ე­ბის­ თვ­ ის საკ­ უ­თა­      will be able proactively to make pitches to
რი გად­ ა­წყ­ვეტ­ ი­ლე­ბებ­ ის პრ­ ოა­ ქ­ ­ტი­ულ­ ად შეთ­ ავ­ აზ­ ე­      commercial or noncommercial organizations,
ბას შეძ­ ­ლე­ბენ; უფ­ რ­ ო კრ­ ე­ატ­ ი­ულ­ ე­ბი გახ­ დ­ ებ­ ი­ან და       and the public in general, also becoming more
ი­სეთ პრ­ ოდ­ უქ­ ტ­საც შექ­ მნ­ ია­ ნ, რო­მელ­ მ­ აც, შე­საძ­ ­          creative and possibly coming up with products
ლოა­ , Facebook, Spotify თუ Reddit და­ჩრდ­ ი­ლოს.                         that may one day eclipse Facebook, Spotify, or
                                                                          Reddit.
ზემ­ ოთ მო­ყ­ვან­ ილ­ ი მაგ­ ა­ლით­ ე­ბიდ­ ან გამ­ ომ­ ­დი­ნა­რე,
სა­ნამ ხელ­ ოვ­ ნ­ ურ ინ­ ტ­ ე­ლექ­ ტ­ზე ვიღ­ ე­ლვ­ ე­ბთ, უ­მ­ჯო­         Given the examples above, before we start
ბეს­ ი­ა გა­ვი­თვ­ ა­ლის­ ­წინ­ ოთ, რომ გა­ცი­ლე­ბით ა­დრ­ ე              worrying about artificial intelligence, we’d better
ა­ღ­მო­ჩენ­ ი­ლი მო­თ­ხოვ­ ნ­ ა-მიწ­ ო­დე­ბის ბალ­ ან­ ს­ ის და           keep in mind that no one has cancelled the laws
გა­მ­ძაფ­ ­რებ­ უ­ლი კონ­ ­კურ­ ე­ნც­ იი­ ს კან­ ო­ნ­ზომ­ ი­ერ­ ებ­ ე­ბი  of supply and demand, and intense competition,
ჯე­რჯ­ ე­რო­ბით ა­რა­ვის გა­უუ­ ქ­ ­მე­ბია­ . ი­მუშ­ ა­ვეთ საკ­ უ­        i.e. much earlier discoveries. Work on yourselves
თარ თა­ვზ­ ე იმ­ ი­სათ­ ვ­ ის, რომ გა­მო­რჩ­ ე­უ­ლე­ბი ი­ყოთ.             to be exceptional.

გიო­ ­რ­გი გაგ­ ­ნიძ­ ე­                                                  GIORGI GAGNIDZE

                                                                          MyMagti                                              11
   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18