Page 31 - 94-2-22
P. 31

სხვ­ ა­თა შორ­ ის, აშშ-ში Twitter გა­ცი­ლებ­ ით პო­პუ­ლა­           is far more popular in the US than any other
რუ­ლია, ვიდ­ რ­ ე სხვ­ ა სოც­ ია­ ლ­ უ­რი ქსე­ლებ­ ი.               social network.

Instagram – 2010 წელს დაა­ ­რ­სდ­ ა ფო­ტოგ­ ­რა­ფი­ის მო­           Instagram was founded in 2010 for photography
ყ­ვარ­ ულ­ თ­ ა­თ­ვის. Instagram-ზე შე­უძ­ ლ­ ე­ბელ­ ია მხო­        buffs. Text-only posts are unacceptable on
ლოდ ტექ­ ს­ ტ­ ის გამ­ ო­ქ­ვე­ყ­ნებ­ ა, პოს­ ტს აუც­ ილ­ ე­ბლ­ ად   Instagram. They must be accompanied by
უნ­და ახ­ლ­დეს ფო­ტო ან ვიდ­ ეო. მეტ­ იც, აპლ­ ი­კა­ცია             pictures or videos. Better still, when uploading
ფოტ­ ოს ატ­ვირ­ ­თვ­ ი­სას სხ­ვა­და­სხ­ ­ვა ფილ­ ტ­ რს გთავ­ ა­     a photo, the application offers you a variety of
ზობთ, რომ­ ე­ლიც თქ­ვენს ნა­მუშ­ ე­ვარს კიდ­ ევ უფრ­ ო              filters to add an extra touch of appeal to your
მიმ­ ­ზიდ­ ვ­ ელს ხდის. Instagram-მა პი­რ­ვე­ლ­მა და­ა­მა­ტა        work. Instagram was the first to introduce the
Story-ის ფუნ­ ­ქც­ ია, რო­მლ­ ის მეშ­ ვ­ ე­ო­ბით­ აც შე­გი­ძლ­ ი­   Story function as a fast and easy way to share
ათ „დღ­ ის მომ­ ე­ნ­ტი“ – დი­ლის გე­მრ­ იე­ ლ­ ი სა­უ­ზ­მის         every possible moment of your day, such as pics
ფოტ­ ო, ბა­ვშ­ ­ვე­ბის ან ში­ნაუ­ რ­ ი ცხოვ­ ე­ლებ­ ის სას­ აც­ ი­  of a delicious breakfast in the morning, funny
ლო მომ­ ენ­ ტ­ ე­ბი, მოგ­ ზ­ აუ­ ­რობ­ ე­ბის და წვე­ულ­ ე­ბებ­ ის   episodes with your kids or pets, videos of your
ვი­დე­ო­ებ­ ი – სწრ­ აფ­ ად და მა­რ­ტი­ვად გაა­ ზ­ ია­ რ­ ოთ.       trip or party. Story is stored only for 24 hours
Story მხო­ლოდ 24 სა­ა­თი ინა­ხებ­ ა მო­მ­ხ­მარ­ ე­ბ­ლის             on your user page, disappearing on its own
გვერ­ დ­ ­ზე, შე­მ­დეგ კი თავ­ ის­ ით ქრე­ბა. 2012 წელს             afterward. In 2012, the platform was acquired by
პლა­ტ­ფო­რმ­ ა კომ­ პ­ ან­ ია Facebook-მა (Meta) შე­იძ­ ი­ნა.       Facebook (Meta).

TikTok – 2016 წელს ჟანგ იი­მინ­ გ­ ­მა შექ­ ­მნ­ ა მო­ბი­           TikTok: In 2016, Zhang Yiming developed a mobile
ლურ­ ი აპლ­ იკ­ აც­ ია, რო­მელ­ იც სა­კუ­თა­რი თავ­ ის წა­          application as a new way to express and present
რ­მოჩ­ ენ­ ა­ში კიდ­ ევ უფრ­ ო დაგ­ ­ვე­ხმ­ ა­რებ­ ო­და. ბე­ვრს
ჰგო­ნია, რომ TikTok-ზე მხოლ­ ოდ ცეკ­ ­ვის ვიდ­ ეო­ ე­ ბ­ ია
ატვ­ ირ­ ­თულ­ ი, რეა­ ­ლურ­ ად კი ეს აპლ­ იკ­ აც­ ია გაც­ ი­ლე­
ბით მრავ­ ა­ლ­ფუ­ნქ­ ც­ იუ­ ­რია. მაგ­ ალ­ ი­თად, თუ
თქვ­ ენ გა­ინ­ ტ­ ე­რეს­ ებთ ფსიქ­ ო­ლოგ­ ია
ან თუ­ნდ­ აც ვარ­ ჯ­ ი­ში, TikTok-ზე
უა­მრ­ ავ სას­ ა­რ­გე­ბლ­ ო ვი­დე­
ოს იპოვ­ ით.

სოც­ ია­ ­ლურ­ ი ქსელ­ ი მრა­
ვალ­ ­ნა­ირ­ ია და ყვე­ლა მა­
თგ­ ა­ნი ცდილ­ ობს, მო­ძებ­ ­
ნოს ის უნი­კალ­ უ­რი კომ­ უნ­ ი­
კაც­ იი­ ს ფორ­ ­მა, რომ­ ­ლი­თაც
მომ­ ­ხ­მარ­ ებ­ ელს მიი­ ზ­ ი­დავს.

                                                                    magticom.ge 29
   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36