Page 10 - 98-2-2023
P. 10

კომ­ მის 100%-ია­ ნ­ ი წი­ლი) შეძ­ ენ­ ა/­ შერ­ წ­ ყმ­ ა და ტრ­ ა­ნს­ ­        companies with different corporate cultures:
ფო­რ­მაც­ ია­ წარ­ მ­ ატ­ ებ­ ით გან­ ­ვახ­ ორ­ ც­ იე­ ლ­ ეთ. შედ­ ეგ­ ად,     Caucasus Online retail business at first and
მოს­ ა­ლოდ­ ნ­ ე­ლი სინ­ ე­რ­გი­ებ­ ი მივ­ ი­ღეთ.                              then 100% of Delta Comm’s shares. As a result,
                                                                               we have expected synergies in place.
რა ა­რის თქ­ ვ­ ე­ნთვ­ ის ბიზ­ ნ­ ეს­ ის ეთ­ ი­კის მთ­ ავ­ ა­რი პრ­ ინ­ ც­ ი­
პე­ბი?                                                                         In your opinion, what are the key principles of
                                                                               business ethics?
გ­რძ­ ე­ლ­ვად­ ია­ ნ­ ი წარ­ ­მატ­ ე­ბა დიდ­ ­წი­ლა­და­ა დამ­ ოკ­ ი­დე­
ბუ­ლი კომ­ ­პან­ იი­ ს ეთ­ იკ­ ურ გად­ ა­წყვ­ ე­ტილ­ ებ­ ე­ბ­ზე. ე­რთ­ ია­     Long-term success largely depends on the
კა­ნო­ნმდ­ ებ­ ლ­ ობ­ ით და­დგ­ ენ­ ი­ლი და რეგ­ უ­ლი­რე­ბულ­ ი                given company’s ethical decisions. Legally
წეს­ ებ­ ი და მეო­ ­რეა­ კან­ ო­ნმდ­ ებ­ ­ლობ­ ის მი­ღ­მა ქ­ცე­ვა, რო­         defined and regulated rules are one thing. But
მე­ლიც თან­ ა­მედ­ ­რო­ვე სამ­ ყ­ არ­ ო­ში კომ­ პ­ ა­ნიე­ ბ­ ი­სთვ­ ი­საც      it’s a different story when it comes to behavior
და მათ­ ი თან­ ა­მშ­ ­რომ­ ლ­ ებ­ ის­ თ­ვი­საც მ­თავ­ არ­ ი ო­რიე­ ­ნტ­ ი­     beyond the law, something that predominantly
რი­ა. საქ­ მ­ ის ერ­ თგ­ უ­ლე­ბა, პა­ტი­ოს­ ­ნე­ბა, დის­ ც­ იპ­ ­ლინ­ ა და     guides companies and their employees in
მუდ­ ­მი­ვი თვ­ ით­ ­კ­რიტ­ იკ­ ა ჩვ­ ე­ნი მთ­ ავ­ არ­ ი პ­რი­ნც­ ი­პე­ბი­ა,   the contemporary world. Dedication to work,
რო­მე­ლ­თა მე­შვ­ ეო­ ­ბით ის­ ევ საკ­ უ­თარ თა­ვს ვე­ჯიბ­ ­რებ­ ით            integrity, discipline, and continuous self-
და ვეპ­ აე­ ­ქრ­ ებ­ ით. მა­გთ­ იკ­ ომ­ ის რეპ­ უტ­ ა­ცია­ ს წე­სი­ერ­ ი,      criticism are our key principles spurring us
სა­მა­რთლ­ ია­ ­ნი და მორ­ ალ­ ურ­ ად მა­რთ­ ა­ლი ა­და­მი­ან­ ე­ბი             on to outdo ourselves. MagtiCom’s reputation
ქმ­ნი­ან. მიც­ ემ­ ულ­ ი პირ­ ო­ბის ზედ­ ­მი­წევ­ ნ­ ით შე­ს­რუ­ლებ­ ა         is built by decent, fair, and morally upright
ჩ­ვენ­ თვ­ ის უპ­ ირ­ ­ვე­ლეს­ ი ამ­ ოც­ ან­ ა­ა. ეს გვ­ ე­ხმ­ ა­რე­ბა თა­ნა­  people. Following through on a promise is
მშ­ ­რო­მ­ლებ­ ის, აბ­ ონ­ ე­ნ­ტებ­ ის, ბი­ზნ­ ე­ს­პა­რ­ტნ­ ი­ო­რებ­ ის თუ     our top objective. This helps us win over
ფარ­ ­თო საზ­ ოგ­ ა­დოე­ ბ­ ის ნდ­ ო­ბის მო­პო­ვებ­ ა­სა და შენ­ არ­ ­         and maintain the trust of our employees,
ჩუნ­ ებ­ ა­ში.                                                                 subscribers, business partners, and the public
                                                                               at large.
2 მილ­ ია­ ­რდ 300 მილ­ იო­ ­ნზ­ ე მე­ტი ქვ­ ეყ­ ნ­ ის ბიუ­ ­ჯეტ­ ­ში და ­
მი­ლია­ რ­ დ დოლ­ ა­რზ­ ე მე­ტი  ინ­ ვ­ ეს­ ­ტი­ცია­ ­ში  – ამ ციფ­ ­რე­ბის    Over 2 billion 300 million into the country’s
მიღ­ ­მა, რას ნიშ­ ­ნავ­ ს მა­გ­თი­კო­მი ქვ­ ე­ყ­ნის ეკ­ ო­ნო­მიკ­ ი­ს­­       budget, and over a billion USD in investments:
თვის?                                                                          behind these numbers, what does MagtiCom
                                                                               mean for the country’s economy?
კომ­ პ­ ან­ იე­ ბ­ ის წარ­ მ­ ატ­ ებ­ ის ერ­ თ-ერ­ თ­ ი კრ­ ი­ტე­რიუ­ ­მი მა­
თი კონ­ ტ­ ­რი­ბუც­ ი­ა­ა ქ­ვე­ყნ­ ის ე­კონ­ ო­მიკ­ ა­ში. მე­ა­მა­ყებ­ ა,      One of the criteria of a company’s success
რომ, პირ­ ­დაპ­ ი­რი უც­ ­ხო­ურ­ ი ი­ნ­ვე­სტ­ ი­ციე­ ­ბის კუთ­ ხ­ ით,          is its contribution to the country’s economy.
მუდ­ მ­ ივ­ ად ვხ­ ვ­დებ­ ით ქ­ვეყ­ ნ­ ის მს­ ­ხვ­ ი­ლი ი­ნ­ვე­სტ­ ო­რე­ბის    I am proud that, in terms of foreign direct
ტოპ­ ა­თეუ­ ­ლშ­ ი, რა­საც ს­ტატ­ ი­სტ­ იკ­ ის ე­რო­ვ­ნუ­ლი სამ­ ­სა­          investments (FDIs), we are among Georgia’s
ხუ­რიც ად­ ა­სტ­ უ­რებ­ ს. პირ­ დ­ ა­პირ­ ი უ­ცხ­ ო­უ­რი ინ­ ვ­ ე­სტ­ ი­       largest 10 investors, as evidenced by the
ციე­ ბ­ ი ქვ­ ეყ­ ა­ნა­ში მყ­ ა­რი ვალ­ უ­ტის შემ­ ო­დი­ნე­ბის არ­ ს­ ე­       National Statistics Office, among others. FDIs
ბით­ ი წყ­ არ­ ო­ა და, შეს­ აბ­ ა­მი­სად, ერ­ ო­ვ­ნუ­ლი ვალ­ უ­ტის             are a substantial source of hard currency flows
კურ­ ს­ ის სტ­ ა­ბილ­ ურ­ ობ­ ი­სთ­ვის უდ­ ი­დეს­ ი მნ­ იშ­ ვნ­ ე­ლო­ბა        into the country, and consequently of the
აქ­ ვს. ა­მიტ­ ომ, ამ რიც­ ­ხვ­ ებ­ ის მიღ­ ­მა ქვ­ ე­ყნ­ ის რე­ალ­ ურ­ ი      stability of the national currency, explaining
წი­ნ­სვლა, მის­ ი გან­ ­ვით­ ა­რე­ბა, სტ­ ა­ბი­ლუ­რო­ბა და სიღ­ ა­             why the country’s real progress, development,
რი­ბის დაძ­ ლ­ ევ­ ა­ა, რაც, ბუ­ნე­ბრ­ ი­ვია­ , ჩ­ვენ­ ი თი­თო­ეუ­ ­ლი         stability, and reduced poverty lie behind these
მო­ქა­ლა­ქის კეთ­ ი­ლდღ­ ე­ო­ბაზ­ ე აი­ ­სახ­ ე­ბა.                            numbers, something that naturally impacts the
                                                                               welfare of each citizen.

ჩ­ვენ­ ი ქვ­ ე­ყ­ნის ე­კო­ნო­მი­კუ­რი გა­ნ­ვი­თა­რებ­ ა დიდ­ ­წი­              The development of our country’s economy
ლა­დაა­ და­მოკ­ ი­დებ­ უ­ლი ტექ­ ნ­ ო­ლოგ­ იუ­ რ პ­როგ­ ­რე­სზ­ ე,             relies heavily on technological progress
ცი­ფ­რულ­ ი ეკ­ ონ­ ო­მი­კის გან­ ­ვი­თარ­ ე­ბა­ზე. უ­ფ­რო ი­ნო­ვა­            and the advancement of digital economy.
ციუ­ რ­ ი, ტე­ქნ­ ო­ლო­გიუ­ ­რად წინ წა­სუ­ლი ქვ­ ე­ყ­ნებ­ ი ხ­ში­             Innovative, technologically advanced countries
რად მეტ­ ად კო­ნ­კუ­რე­ნ­ტუ­ნა­რი­ან­ ე­ბი არ­ ი­ან და უ­კე­თეს­ ი             are often more competitive and have better

8 magticom.ge
   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15