Page 9 - 98-2-2023
P. 9

ყ­ველაზე მე­ტი მომ­ ხ­ მ­ არ­ ებ­ ე­ლი ირ­ ­ჩევ­ ს. „მო­იპ­ ო­ვე ლი­         illustrates that most users choose reliable
დე­რობ­ ა ყოვ­ ე­ლდ­ღე“ (Earn your leadership every day)                     connectivity. “Earn your leadership every
– ეს მაი­ ­კლ ჯო­რ­დან­ ის, მა­რთ­ლაც რომ ბუ­ნე­ბის­ ­გან და­                day,“ these words belong to Michael Jordan, a
ჯი­ლდ­ ო­ებ­ ულ­ ი ლი­დერ­ ის და მ­სოფ­ ლ­ იო­ ს ყ­ვე­ლა დრ­ ო­ის            natural-born leader and the world’s all-time
სა­უ­კეთ­ ეს­ ო კალ­ ა­თბ­ ურ­ ­თელ­ ის სიტ­ ყ­ ვ­ ებ­ ი­ა. ვ­ფი­ქ­რობ,      greatest basketball player. I believe this is
ჩვ­ ენ ზუს­ ტ­ ად ამ­ ას ვა­კე­თებ­ თ.                                       exactly what we are doing.

რო­გორ­ ი ორ­ გ­ ა­ნიზ­ ა­ციუ­ ლ­ ი კულ­ ტ­ ურ­ ა დან­ ერ­ გ­ ა ­            What kind of organizational culture has
მაგ­ ­თი­კო­მმა საქ­ არ­ თვ­ ელ­ ოშ­ ი?                                      MagtiCom introduced in Georgia?

პრ­ ინ­ ც­ ი­პებ­ ი, რომ­ ­ლებ­ იც შე­მდ­გო­მშ­ ი კო­რპ­ ორ­ ა­ციუ­ ლ­ ი     Principles that eventually become part of
კუ­ლ­ტურ­ ის ნაწ­ ი­ლი ხდ­ ებ­ ა, შე­საძ­ ლ­ ო­ა, ო­რგ­ ა­ნიზ­ ა­ციი­ ს      corporate culture may come from any member
ნე­ბის­ ­მიე­ რ­ ი წე­ვრ­ ი­ს­გან მოდ­ ი­ო­დეს, მა­გრ­ ამ მას დი­დ­          of the organization, though it is largely defined
წილ­ ად დამ­ ­ფუძ­ ­ნებ­ ლ­ ის ხედ­ ვ­ ებ­ ი და ღირ­ ე­ბულ­ ე­ბე­ბი          by the founder’s visions and values. The more
გან­ ს­ ა­ზღ­ ვ­რა­ვს. რაც უფ­ რ­ ო მე­ტი თან­ ა­მ­შ­რომ­ ელ­ ი ი­ზი­ა­      employees share these principles, the stronger
რებ­ ს ამ პრ­ ინ­ ც­ ი­პე­ბს, მით უ­ფრ­ ო ძლ­ იე­ ­რი­ა კო­მპ­ ა­ნიი­ ს      the company’s organizational culture grows.
ორ­ ­გა­ნი­ზა­ცი­ულ­ ი კულ­ ­ტუ­რა. უ­პი­რვ­ ელ­ ეს ყოვ­ ლ­ ი­სა, მა­        Above all, for MagtiCom this means effectively
გთ­ ი­კომ­ ის­ თვ­ ის ეს დას­ ა­ხუ­ლი მიზ­ ნ­ ებ­ ის ეფ­ ე­ქ­ტი­ა­ნად        achieving set goals, proper management – in
მიღ­ ­წევ­ აა­ , რა­შიც ცალ­ ­სახ­ ად გ­ვეხ­ ­მა­რებ­ ა მინ­ ი­მა­ლურ­ ი     which minimal bureaucracy really comes in
ბიუ­ რ­ ოკ­ რ­ ა­ტია­ , ბიზ­ ­ნეს­ პ­როც­ ეს­ ებ­ ის ს­წორ­ ი მა­რთ­ვა და    handy – as well as suitable business process
შეს­ ა­ბამ­ ის­ ი კონ­ ტ­ რ­ ო­ლი. ა­მა­ს­თან, ეს ეხ­ ე­ბა ყ­ვე­ლას –        management and relevant control. And this
ტო­პმ­ ენ­ ეჯ­ ერ­ ე­ბით და­წყ­ ე­ბულ­ ი, გა­მო­საც­ დ­ ე­ლი ვად­ ით         applies to all, from top managers to new
მყ­ ო­ფი ა­ხალ­ ი თან­ ა­მ­შ­რომ­ ლ­ ე­ბით და­მთ­ ა­ვ­რე­ბუ­ლი.              employees on probation.

მაგ­ თ­ იკ­ ო­მის მოქ­ ­ნი­ლობ­ ა და უნ­ ა­რი, სწ­ რ­ აფ­ ად უპ­ ა­სუხ­ ოს   MagtiCom’s flexibility and ability to respond
ცვ­ლი­ლებ­ ებ­ ს, სწ­ ო­რედ ძლ­ იე­ რ­ ი ორ­ გ­ ა­ნი­ზა­ციუ­ ლ­ ი კულ­ ­     to changes effectively are factors that account
ტურ­ ის ნაწ­ ილ­ ია­ . ერ­ თ­ ია­ ქ­ვეყ­ ­ნის შიგ­ ნ­ ით წა­რ­მო­ქმნ­ ილ­ ი  for a strong organizational culture. Challenges
გა­მო­წ­ვე­ვებ­ ი და მე­ორ­ ეა­ გ­ლობ­ ალ­ უ­რი კონ­ ტ­ ე­ქსტ­ ი და          arising at home, in the country, are one thing,
ტექ­ ნ­ ოლ­ ო­გი­უ­რი პრ­ ოგ­ ­რეს­ ი. როგ­ ო­რც სტ­ რ­ ა­ტე­გიუ­ ლ,         but global context and technological process
ი­სე საო­ ­პე­რაც­ ი­ო დონ­ ე­ზე, უ­სწ­ ­რა­ფეს­ ად შე­გ­ვიძ­ ­ლია­          are something different. We can provide the
ვუ­პას­ უ­ხოთ სა­კან­ ო­ნმდ­ ე­ბ­ლო ცვლ­ ილ­ ე­ბებ­ ს­ აც და მაკ­ ­          most rapid response to legislative changes
რო­ეკ­ ო­ნო­მიკ­ ურ გა­მოწ­ ვ­ ე­ვებ­ ს­ აც. თუ სწ­ ­რაფ­ ი რე­ა­გირ­ ე­     and macroeconomic challenges alike, both
ბის უ­ნა­რი არ გვ­ ე­ქ­ნებ­ ა, ლი­დერ­ ო­ბას­ აც დავ­ ­კა­რგ­ ა­ვთ.          on strategic and operational levels. Without
სრ­ ულ­ ი სატ­ ელ­ ე­კო­მუ­ნიკ­ აც­ იო­ სერ­ ვ­ ის­ ის უ­წყვ­ ე­ტად და       this ability to respond, we will lose our
ხა­რის­ ხ­ ი­ან­ ად მიწ­ ო­დე­ბა კო­მპ­ ან­ ი­ის ს­ტრ­ ა­ტე­გი­ის უმ­ ­ნი­   leading positions. Continuous, quality delivery
შვ­ნელ­ ოვ­ ა­ნე­სი ნა­წი­ლია­ . ა­მგ­ვარ გა­მო­წვ­ ევ­ ე­ბზ­ ე გა­მუ­დ­     of telecommunications services is a key
მე­ბით ვფ­ იქ­ ­რობ­ თ და მ­ზად ვა­რთ შე­სა­ბამ­ ი­სი რე­აგ­ ი­რე­           component of the company’s strategy. We
ბის­ ათ­ ­ვის.                                                               constantly weigh up such challenges and are
                                                                             ready to take action.
კო­რპ­ ორ­ ა­ცი­ულ­ ი კულ­ ­ტურ­ ა ე­რთ-ერ­ თ მ­თავ­ არ გა­მო­
ც­დას კო­მპ­ ან­ ი­ებ­ ის შერ­ წ­ ყმ­ ი­სა და შე­ძენ­ ის დ­როს               Corporate culture faces a major test in
(Mergers and Acquisitions) „ა­ბა­რებ­ ს“. ც­ნო­ბი­ლია­ , რომ                 the form of mergers and acquisitions. It is
შერ­ ­წყ­მის შემ­ დ­ ეგ ყვ­ ე­ლაზ­ ე დი­დი გა­მო­წვ­ ე­ვა კორ­ ­პო­რა­       known for a fact that, next only to mergers,
ციუ­ ­ლი კულ­ ტ­ უ­რებ­ ის შეუ­ თ­ ა­ვ­სებ­ ლ­ ობ­ ა­ა. ჩ­ვე­ნი გუ­ნდ­ ის    the biggest challenge lies in incompatible
სა­ა­მაყ­ ოდ უ­ნდ­ ა ით­ ­ქ­ვას, რომ რე­კორ­ ­დუ­ლად მც­ ირ­ ე,              corporate cultures. To our team’s credit, we
4-თ­ვია­ ­ნი ინ­ ტ­ ე­რ­ვა­ლით, ო­რი გან­ ს­ ხ­ ვ­ ა­ვებ­ ულ­ ი კორ­ ­პო­    have been successful – within record-breaking
რა­ციუ­ ­ლი კულ­ ტ­ ურ­ ის მ­ქო­ნე კომ­ ­პან­ ი­ის (ჯერ კა­ვ­კას­ უს         intervals of four months – in the merger/
ონ­ ლ­ ა­ინ­ ის საც­ ალ­ ო ბიზ­ ნ­ ე­სი, ხოლ­ ო შემ­ დ­ ეგ დელ­ ­ტა          acquisition and then transformation of two

                                                                             MyMagti                                            7
   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14