Page 25 - 102-2-2024
P. 25

•	 მო­მ­ხმ­ არ­ ე­ბლ­ ის ქცევ­ ა­ზე და­ფუ­ძნ­ ე­ბულ­ ი რე­კ­
    ლა­მა (User Based Advertising) – მო­მხ­ მ­ ა­რებ­ ლ­ ის
    შე­სა­ხებ შეგ­ რ­ ოვ­ ებ­ ულ­ ი სხ­ვად­ ა­ს­ხ­ვა სა­ხის ინ­
    ფო­რ­მაც­ ია მა­თი ინტ­ ე­რეს­ ე­ბის ინდ­ ი­ვიდ­ უ­ა­ლურ
    დო­ნე­ზე იდენ­ ტ­ იფ­ იც­ ირ­ ებ­ ის და შე­მდ­ გ­ ომ­ ი
    კლა­სიფ­ ი­ცი­რე­ბის საშ­ უა­ ლ­ ებ­ ას იძლ­ ევ­ ა. თა­ნა­
    მედ­ ­როვ­ ე ტექ­ ნ­ ოლ­ ო­გი­ებ­ ის­ ა და მიდ­ ­გომ­ ე­ბის
    მე­შვ­ ეო­ ბ­ ით, პროდ­ უ­ქ­ციი­ ს რეკ­ ­ლამ­ ა სწორ­ ად
    გან­ ს­ ა­ზ­ღვ­ რ­ ულ სა­მი­ზ­ნე ჯგუფ­ ებს სწ­ვდ­ ებ­ ა.
    Amazon-ის­ ა­თ­ვის მოც­ ე­მულ­ ი სქემ­ ა ზუს­ ­ტად ის
    კონ­ ­კურ­ ე­ნტ­ ულ­ ი უპირ­ ა­ტე­სო­ბაა, რომ­ ე­ლს­ აც იგი
    ეფე­ქტ­ ი­ა­ნად იყე­ნებს როგ­ ორც პარ­ ტ­ ნ­ ი­ორ­ ი კო­
    მ­პან­ იე­ ბ­ ის მოს­ ა­ზი­დად, ასევ­ ე ინდ­ ი­ვიდ­ უ­ალ­ უ­რი
    გაყ­ ი­დ­ვებ­ ის სტი­მულ­ ი­რებ­ ის­ ა­ თ­ვის.

•	 უფ­ ­რო სწრ­ აფ­ ი მიტ­ ა­ნის სერ­ ­ვის­ ი – შეს­ აძ­ ­ლე­ბ­        Based on the cited examples, we can imagine how
    ლობ­ ა, რომ მომ­ ­ხმ­ არ­ ებ­ ელ­ მ­ ა პროდ­ უ­ქტ­ ი იმა­ვე        a successful business model can be put together
    დღეს ან თუ­ნ­დაც რამ­ დ­ ენ­ იმ­ ე საა­ ­თშ­ ი მიი­ ­ღოს,          based on large-scale data modeling and its further
    სწო­რედ მომ­ ხ­ მ­ არ­ ებ­ ე­ლთ­ ა ქცე­ვის დეტ­ ალ­ უ­             operation.
    რად შე­ს­წა­ვლ­ ის­ ა და ანა­ლიზ­ ის და­მს­ ახ­ უ­რებ­ აა.
    ჭკ­ვია­ ­ნი სი­სტ­ ე­მებ­ ის გამ­ ოყ­ ენ­ ებ­ ით, თი­თოე­ ­უ­ლი
    ტრა­ნ­ზაქ­ ­ციი­ ს შეს­ ­წავ­ ­ლა და მა­თი ადგ­ ილ­ მ­ დ­ ე­
    ბა­რეო­ ბ­ ის მიხ­ ე­დვ­ ით და­ჯგ­ უ­ფე­ბა, მიწ­ ოდ­ ებ­ ის
    სქე­მის ოპტ­ ი­მიზ­ ა­ციი­ ს შე­სა­ძლ­ ებ­ლო­ბას ქმ­ნის.
    კერ­ ­ძოდ, მუშ­ ა­ვდ­ ებ­ ა აქტ­ იუ­ რ ზო­ნაშ­ ი კურ­ ი­ე­რე­
    ბის მიზ­ იდ­ ­ვის ალ­გო­რით­ ­მი, რაც მიტ­ ა­ნის სე­რ­
    ვი­სის პროც­ ეს­ ს მნიშ­ ვ­ ნ­ ე­ლო­ვ­ნად აჩ­ქა­რებს და
    აუმ­ ჯ­ ო­ბეს­ ებს.

მო­ცემ­ ულ მა­გა­ლით­ ზ­ ე და­ყ­რდ­ ნ­ ობ­ ით, შეგ­ ­ვიძ­ ლ­ ია        Over the last few years, individual consumer
წა­რ­მო­ვიდ­ ­გი­ნოთ, თუ რო­გორ შე­იძ­ ლ­ ე­ბა ბი­ზნ­ ე­               behavior study and analysis using modern
სის წა­რ­მა­ტებ­ ულ­ ი მოდ­ ე­ლის შექ­ ­მნ­ ა, რომ­ ე­ლიც              approaches have become a mandatory part of the
ფა­რთ­ ო­მას­ ­შ­ტაბ­ ია­ ნ­ ი ინფ­ ორ­ მ­ ა­ციი­ ს მოდ­ ელ­ ირ­ ე­    21st century. Growing data digitalization has bolstered
ბას­ ა და შე­მ­დგ­ ო­მ­ში მის სწორ ექს­ პ­ ლ­ უა­ ­ტაც­ ია­ ს          the development of a variety of areas, also making
ეფუ­ძ­ნებ­ ა.                                                          it clear how important it is for building a successful
                                                                       business.

თა­ნამ­ ე­დ­რო­ვე მიდ­ ­გომ­ ე­ბის გამ­ ო­ყე­ნე­ბით, მომ­ ­ხ­                                                  GVANTSA ANESASHVILI
მარ­ ებ­ ­ლის ინ­დივ­ იდ­ უ­ა­ლურ­ ი ქცევ­ ის შეს­ ­წავ­ ­ლა და
ანა­ლიზ­ ი, ბოლ­ ო რა­მდ­ ე­ნიმ­ ე წლის გან­ მ­ ავ­ ლ­ ობ­ ა­          წყ­ არ­ ო­ე­ბი / Sources:
ში, 21-ე საუ­ კ­ უნ­ ის აუც­ ილ­ ე­ბელ კომ­ პ­ ონ­ ენ­ ტ­ ად იქც­ ა.   https://thecleverprogrammer.com
ინფ­ ორ­ ­მა­ცი­ის მზარ­ დ­ ­მა გაც­ იფ­ რ­ ულ­ ე­ბამ არაე­ რ­ თ­ ი     
სფერ­ ოს გან­ ვ­ ით­ არ­ ებ­ ას შეუ­ წ­ ყ­ ო ხელ­ ი და ბიზ­ ნ­ ე­      https://www.projectpro.io
სის წა­რმ­ ა­ტებ­ აშ­ იც მი­სი მნი­შვ­ ნ­ ელ­ ობ­ ა და­გვ­ ან­ ახ­ ა.

გვ­ ან­ ­ცა ანე­საშ­ ვ­ ილ­ ი­

                                                                       MyMagti                                                      23
   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30