Page 25 - 102-2-2024
P. 25
• მომხმ არ ებლ ის ქცევ აზე დაფუძნ ებულ ი რეკ
ლამა (User Based Advertising) – მომხ მ არებ ლ ის
შესახებ შეგ რ ოვ ებ ულ ი სხვად ასხვა სახის ინ
ფორმაც ია მათი ინტ ერეს ების ინდ ივიდ უალურ
დონეზე იდენ ტ იფ იც ირ ებ ის და შემდ გ ომ ი
კლასიფ იცირების საშ უა ლ ებ ას იძლ ევ ა. თანა
მედ როვ ე ტექ ნ ოლ ოგიებ ის ა და მიდ გომ ების
მეშვ ეო ბ ით, პროდ უქციი ს რეკ ლამ ა სწორ ად
გან ს აზღვ რ ულ სამიზნე ჯგუფ ებს სწვდ ებ ა.
Amazon-ის ათვის მოც ემულ ი სქემ ა ზუს ტად ის
კონ კურ ენტ ულ ი უპირ ატესობაა, რომ ელს აც იგი
ეფექტ იანად იყენებს როგ ორც პარ ტ ნ იორ ი კო
მპან იე ბ ის მოს აზიდად, ასევ ე ინდ ივიდ უალ ური
გაყ იდვებ ის სტიმულ ირებ ის ა თვის.
• უფ რო სწრ აფ ი მიტ ანის სერ ვის ი – შეს აძ ლებ Based on the cited examples, we can imagine how
ლობ ა, რომ მომ ხმ არ ებ ელ მ ა პროდ უქტ ი იმავე a successful business model can be put together
დღეს ან თუნდაც რამ დ ენ იმ ე საა თშ ი მიი ღოს, based on large-scale data modeling and its further
სწორედ მომ ხ მ არ ებ ელთ ა ქცევის დეტ ალ უ operation.
რად შესწავლ ის ა და ანალიზ ის დამს ახ ურებ აა.
ჭკვია ნი სისტ ემებ ის გამ ოყ ენ ებ ით, თითოე ული
ტრანზაქ ციი ს შეს წავ ლა და მათი ადგ ილ მ დ ე
ბარეო ბ ის მიხ ედვ ით დაჯგ უფება, მიწ ოდ ებ ის
სქემის ოპტ იმიზ აციი ს შესაძლ ებლობას ქმნის.
კერ ძოდ, მუშ ავდ ებ ა აქტ იუ რ ზონაშ ი კურ იერე
ბის მიზ იდ ვის ალგორით მი, რაც მიტ ანის სერ
ვისის პროც ეს ს მნიშ ვ ნ ელოვნად აჩქარებს და
აუმ ჯ ობეს ებს.
მოცემ ულ მაგალით ზ ე დაყრდ ნ ობ ით, შეგ ვიძ ლ ია Over the last few years, individual consumer
წარმოვიდ გინოთ, თუ როგორ შეიძ ლ ება ბიზნ ე behavior study and analysis using modern
სის წარმატებ ულ ი მოდ ელის შექ მნ ა, რომ ელიც approaches have become a mandatory part of the
ფართ ომას შტაბ ია ნ ი ინფ ორ მ აციი ს მოდ ელ ირ ე 21st century. Growing data digitalization has bolstered
ბას ა და შემდგ ომში მის სწორ ექს პ ლ უა ტაც ია ს the development of a variety of areas, also making
ეფუძნებ ა. it clear how important it is for building a successful
business.
თანამ ედროვე მიდ გომ ების გამ ოყენებით, მომ ხ GVANTSA ANESASHVILI
მარ ებ ლის ინდივ იდ უალურ ი ქცევ ის შეს წავ ლა და
ანალიზ ი, ბოლ ო რამდ ენიმ ე წლის გან მ ავ ლ ობ ა წყ არ ოები / Sources:
ში, 21-ე საუ კ უნ ის აუც ილ ებელ კომ პ ონ ენ ტ ად იქც ა. https://thecleverprogrammer.com
ინფ ორ მაციის მზარ დ მა გაც იფ რ ულ ებამ არაე რ თ ი
სფერ ოს გან ვ ით არ ებ ას შეუ წ ყ ო ხელ ი და ბიზ ნ ე https://www.projectpro.io
სის წარმ ატებ აშ იც მისი მნიშვ ნ ელ ობ ა დაგვ ან ახ ა.
გვ ან ცა ანესაშ ვ ილ ი
MyMagti 23