Page 27 - 102-2-2024
P. 27

დროთ­ ა გა­ნმ­ ა­ვლ­ ობ­ აშ­ ი, კლიე­ ნ­ ტ­ ებ­ ის და ბაზ­ რ­ ის მო­თ­ხო­     over 27 years, expanding over time its area
ვნ­ ებ­ ის შე­საბ­ ა­მი­სად, მოქ­ ­მედ­ ე­ბის არეა­ ლს აფა­რთ­ ოე­ ბს.        of coverage to match customer and market
                                                                              demand.
მა­გთ­ იკ­ ო­მი მუდ­ ­მი­ვად ორიე­ ­ნტ­ ირ­ ე­ბულ­ ია ტექ­ ­ნოლ­ ო­გი­ურ
ინოვ­ აც­ ი­ებ­ ზ­ ე, მსოფ­ ­ლიო სტან­ ­და­რტ­ ე­ბის შეს­ აბ­ ა­მის მო­       MagtiCom is consistently focused on
მ­სა­ხურ­ ე­ბა­სა და მომ­ ­ხმ­ არ­ ე­ბე­ლთ­ ა კმა­ყოფ­ ილ­ ებ­ აზ­ ე, რაც     technological innovations, global-standard
სრულ თან­ ­ხვ­ ედ­ ­რაშ­ ია იუჯ­ ით­ ის ბრე­ნდ­ ის ღირ­ ებ­ უ­ლე­ბებ­ ­       services and customer satisfaction, in this
თან. იუ­ჯი­თის გან­ ­ვით­ ა­რე­ბას­ ა და აღია­ ­რე­ბა­ში, რო­მელ­ ­           way being in perfect harmony with the values
საც მუ­დ­მი­ვად ვიღ­ ებთ მსოფ­ ლ­ იო­ შ­ ი წა­მყ­ ­ვან­ ი მწა­რმ­ ო­          of the UGT brand. The development of UGT,
ებ­ ლ­ ებ­ ი­ს­გან, ჩვენ­ ი კლიე­ ­ნტ­ ე­ბის უდიდ­ ეს­ ი წვლი­ლია და          and the recognition we routinely enjoy
მათ შო­რი­საა მა­გ­თი­კომ­ ი, თავ­ ი­სი სწრ­ ა­ფვ­ ით ტე­ქ­ნოლ­ ო­            from the world’s leading manufacturers, are
გი­ურ­ ი გან­ ვ­ ით­ არ­ ე­ბის­ ა და სი­ახ­ ლ­ ე­ე­ბის­ ­კენ.                 largely underpinned by our clients, including
                                                                              MagtiCom with its striving for technological
პარ­ ტ­ ­ნიო­ რ­ ო­ბის დას­ ა­წ­ყი­სი (1999-2005)                             advancement and innovation.

მა­გთ­ იკ­ ო­მის და იუჯ­ ით­ ის თან­ ამ­ შ­ ­რომ­ ­ლობ­ ა 1999 წელს           The beginning of partnership (1999-2005)
და­იწ­ ყ­ ო, რა­საც შე­მდ­ ­გომ არაე­ ­რ­თი წარ­ ­მატ­ ე­ბუ­ლი პრო­
ექ­ტი მოჰ­ ყ­ ­ვა. 2000-ია­ ­ნი წლებ­ ის დას­ აწ­ ­ყი­ს­ში პროე­ ქ­ ტ­ ებ­ ი  The cooperation between MagtiCom and
უმე­ტე­სწ­ ი­ლად მონ­ ა­ცე­მ­თა ცე­ნტ­ ­რებ­ ის გად­ ა­წყ­ ­ვე­ტებს           UGT traces its roots to 1999, followed by a
მოი­ ­ცა­ვდ­ ა ინ­დუ­ს­ტ­რიი­ ს ისეთ­ ი გი­გან­ ­ტე­ბის­ გ­ ან, რო­გორ­ ე­    number of successful projects. In the early
ბი­ცაა Hewlett Packard და SUN Microsystems.                                   2000s, these endeavors mostly covered data
                                                                              center solutions from such industry giants as
თა­ნა­მშ­ ­რომ­ ლ­ ობ­ ა ახალ ეტა­პზ­ ე გა­და­ვიდ­ ა, რო­დეს­ აც              Hewlett Packard and SUN Microsystems.
მაგ­თი­კო­მმა იუჯ­ ი­თი­ს­თან ერ­თად პრო­გრ­ ამ­ ულ­ ი გად­ აწ­ ­
ყ­ვეტ­ ებ­ ი და­ნე­რგ­ ა, მათ შორ­ ის, HP-ის ტელ­ ე­კომ­ ის პრო­              A new stage in this cooperation kicked off
გრა­მულ­ ი უზ­რუნ­ ­ველ­ ­ყოფ­ ა (Open Call), Oracle-ის მო­ნაც­ ე­            when MagtiCom, in collaboration with UGT,
მ­თა ბაზ­ ე­ბი და Microsoft Office. პრო­გრ­ ა­მულ­ ი უზ­რუნ­ ­ველ­            introduced program solutions, including
ყოფ­ ის ინ­ტეგ­ ­რაც­ იი­ ს კუთ­ ­ხით, მაგ­ ­თიკ­ ო­მის ოპე­რაც­ ი­ებ­ შ­ ი   HP’s telecommunications software (Open
ეს გარ­ დ­ ამ­ ტ­ ე­ხი ცვლ­ ი­ლე­ბა იყო. Microsoft-ის Active                  Call), Oracle databases, and Microsoft Office,
Directory (AD) და Exchange-მა მა­გთ­ ი­კო­მი საბ­ ო­ლოო­ დ                    marking a breakthrough toward software
Microsoft-ის სრულ ლიც­ ენ­ ზ­ ი­რე­ბამ­ დ­ ე მი­ი­ყ­ვან­ ა, ხო­ლო             integration into MagtiCom’s operations.
იუჯ­ ი­თის და მა­გ­თის პარ­ ტ­ ­ნიო­ რ­ ობ­ ა კიდ­ ევ უფრო Oracle             Active Directory (AD) and Exchange from
Exadata-ს და­ნე­რ­გვ­ ამ გაა­ ­ძლ­ ი­ერ­ ა.                                   Microsoft ultimately led MagtiCom to full
                                                                              Microsoft licensing, and the partnership

                                                                              MyMagti                                         25
   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32