Page 18 - 103-3-2024
P. 18
შემ ცირებული ხარჯებ ი automation would have been unimaginable.
Fast-processed orders translate into rapidly
ყველ ა კომპ ან იი ს ერთ-ერ თ ი მთავარი მიზან ი ხარ delivered products, naturally meaning time
ჯების შემ ც ირებ აა. შემ ცირ ებ ულ ი ხარ ჯ ებ ი ათავისუ saved by the customer.
ფლებს ფინანსებს ინვ ესტ იც იი ს თ ვის, რაც კომპან ი
ის გან ვ ით არებ ის და მომ ხ მარ ებლ ის კმაყ ოფ ილ ე Reduced error incidence
ბის ზრდ ის წინაპ ირ ობაა. რად გ ან ავტომ ატ იზებული
პროცეს ებ ი მაღალი ეფექტია ნ ობ ით ა და ნაკლებ ი Human beings are prone to error, especially
შეც დ ომით გამ ოი რ ჩევა, ის კომ პ ან იის რესურს ებ საც when tired. Picture yourself at the end of
უფრო მომ ჭირნედ იყენ ებს. Johnson & Johnson-მა a busy workday, with 100 orders processed
(ერთ-ერთ ი ყველ აზე დიდი ფარ მაც ევტ ულ ი კომ but an additional 25 waiting suddenly
პანია) თავის დაწ ესებულ ებ აში, ახალ ი ტექ ნიკური coming in. In moments like this, your brain
მომ სახ ურ ების მარ თვის კომ პ იუტ ერ ულ ი სის ტემის struggles to keep pace with the agility
დანერ გ ვ ით, პირ ველ ორ წელიწადში ხარ ჯ ებ ი $2.3 you exhibited earlier in the day, meaning
მილ იონით შეამც ირ ა და პროდუქტიუ ლ ობა 30%-ით your speed and precision when processing
გაზ არ დ ა. orders. And yet even the slightest error may
result in a disgruntled customer, explaining
რუტინ ის შემც ირ ებ ა თან ამშ რომ ლ ებ ისთ ვ ის why a computer program that never gets
“tired” while being constant in fulfilling
აი ღეთ პირ ადობ ის მოწ მობა, შეი ყვ ანეთ პირად ი its tasks with perfect precision is certainly
ნომ ერ ი, დაბ ად ების თარ იღ ი, ასაკ ი... useful.
16 magticom.ge