Page 9 - 94-2-22
P. 9

ანალ­ ი­ზი, კვ­ლევ­ ა, მაგ­ რ­ ამ რაც დრო გად­ ის, სულ                    by, I find myself increasingly inclined to share
უფ­რო მეტ­ ად ვი­ზი­ა­რებ მოს­ ა­ზ­რე­ბას, რომ ცხო­ვ­                     the opinion that instincts and intuition are
რებ­ ა­ში ყველ­ ა­ზე მნიშ­ ვ­ ­ნე­ლოვ­ ა­ნი გად­ ა­წ­ყვ­ ე­ტილ­ ე­        the driving forces behind the most important
ბე­ბი ინს­ ­ტინ­ ­ქტ­ ით და ინ­ტუ­იც­ ი­ით მი­იღ­ ებ­ ა. ორივ­ ე          decisions in life, both being products of
კი საკ­ უთ­ არ პრო­ფეს­ ი­ულ გა­მო­ც­დილ­ ებ­ ას მო­ა­ქვს,                professional experience, something that no book
რას­ აც ვერც წიგ­ ­ნით ის­წა­ვ­ლი და ვერც სხ­ვის­ ი გად­                  or person can teach you. What works in theory
მოც­ ემ­ ით. ის, რაც თეო­ რ­ ი­ულ­ ად ამა­რ­თ­ლებს ერთ                    may cause damage in a real setting, so one’s
შე­მ­თხ­ ვ­ ევ­ ა­ში, შეი­ ძ­ ლ­ ე­ბა დამ­ აზ­ ი­ან­ ე­ბე­ლიც კი იყოს     own years-long experience is what matters most.
სხ­ვა სიტ­ უ­აც­ ი­ა­ში. ამი­ტომ ყველ­ აზ­ ე ღი­რე­ბუ­ლი მა­
ინც სა­კუთ­ ა­რი გამ­ ოც­ ­დი­ლებ­ აა, რაც წლებს მო­ა­ქვს.                Q: What are the key principles defining your
                                                                          management style?
რა არის მთა­ვა­რი პრინ­ ც­ ი­პე­ბი, რას­ აც თქვ­ ე­ნი მარ­ ­
თ­ვის სტილ­ ი ეფუძ­ ნ­ ებ­ ა?                                             A: I’m all about teamwork, and experience
                                                                          shows that the principles stemming from it are
ცალ­ ­სა­ხად ვემ­ ხ­ ­რო­ბი გუნ­ ­დუ­რი მა­რთ­ ვ­ ის სტილს და             healthier, more result-oriented than others.
გამ­ ო­ც­დილ­ ებ­ აც აჩვ­ ენ­ ებს, რომ მა­ს­ზე დაფ­ უძ­ ­ნე­ბულ­ ი
პრინ­ ც­ იპ­ ებ­ ი უფრ­ ო ჯან­ ­სა­ღი და შედ­ ეგ­ ზ­ ე ორი­ენ­ ტ­ ი­      Teamwork, above all, improves interaction and
რებ­ ულ­ ია.                                                              communication between employees, helping
                                                                          bring out the best in team members, their
გუნ­ დ­ ურ­ ი მუშ­ ა­ობ­ ა, პი­რ­ველ რიგ­ შ­ ი, თან­ ა­მ­შ­რომ­ ­ლებს     finest skills and capacities, also bolstering
შო­რის ურთ­ იე­ რ­ თ­ ო­ბას და კომ­ უ­ნი­კაც­ ია­ ს აუ­მ­ჯობ­ ე­          a sense of unity, the drive to reach common
სებს, ხელს უწ­ყობს გუნ­ დ­ ის წე­ვრ­ ე­ბის უნარ­ ე­ბი­სა                  goals. Coworkers start thinking in terms of “we,”
და შე­საძ­ ­ლე­ბლ­ ო­ბებ­ ის გა­მოვ­ ლ­ ენ­ ას, აძ­ლი­ე­რებს              not “I,” and that, ultimately, preconditions the
ერთ­ ია­ ­ნობ­ ის გა­ნ­ც­დას, საე­ ­რთ­ ო მიზ­ ­ნის მი­ღ­წე­ვის           organization’s success and effectiveness.
სურ­ ­ვილს. თან­ ამ­ შ­ ­რო­მლ­ ე­ბი იწყ­ ებ­ ენ ფი­ქრს, ,,ჩვ­ ენ”
და არა „მე”, რაც, სა­ბოლ­ ოო­ დ, ორგ­ ან­ იზ­ აც­ ი­ის წა­რმ­ ა­          Q: How are new products developed? What path
ტებ­ ას და ეფექ­ ტ­ ი­ან­ ო­ბას გან­ ა­პირ­ ო­ბებს.                       do they go through before being pitched to
                                                                          customers?
როგ­ ორ ხდე­ბა ახალ­ ი პროდ­ უქ­ ­ტის შექ­ ­მნ­ ა და რა
გზას გა­დის ის მომ­ ხ­ მ­ არ­ ე­ბლ­ ი­ს­თვ­ ის შეთ­ ავ­ ა­ზებ­ ა­მ­       A: Developing new products is a complex effort.
დე?                                                                       Ideas are generated mostly in the commercial
                                                                          department. Bringing them to perfection,
ახ­ ალ­ ი პროდ­ უქ­ ­ტის შექ­ ­მნ­ ა კომ­ პ­ ­ლე­ქს­ უ­რი სამ­ უ­შაო­ ა:  however, takes involvement from the IT,
იდე­ე­ბის გე­ნერ­ აც­ ია ძი­რი­თად­ ად კომ­ ერ­ ­ციუ­ ლ დე­               technical, financial, and legal departments as
პარ­ტა­მე­ნტ­ ­ში ხდე­ბა, თუ­მც­ ა მის­ ი სრუ­ლყ­ ო­ფის­ ­თ­ვის           well.
IT, ტექ­ ­ნიკ­ ურ­ ი, ფინ­ ა­ნ­სურ­ ი და იუ­რი­დი­ულ­ ი დე­პა­რტ­ ა­
მე­ნტ­ ე­ბის ჩარ­ ­თუ­ლობ­ აც აუ­ცი­ლებ­ ელ­ ია.                          I would single out working on new ideas as
                                                                          the most exciting part of our work. We gather
ახ­ ალ იდეე­ ­ბ­ზე მუ­შა­ო­ბის პრო­ცეს­ ს, ალ­ბათ, რო­                    as a team for brainstorming, to share all kinds
გორც ყვე­ლაზ­ ე საი­ ნ­ ­ტერ­ ე­სო ნაწ­ ილს, ისე გა­მო­ვყ­ ო­             of gripping, innovative, and creative concepts.
ფდ­ ი. იკრ­ ი­ბებ­ ა გუნ­ ­დი და ეგ­რეთ წო­დე­ბულ­ ი Brain                Naturally, we keep in mind such important
Storming-ით უამ­ რ­ ავ სა­ი­ნ­ტერ­ ე­სო, ინო­ვაც­ ი­ურ და                 factors as the needs of target audiences,
კრეა­ ­ტი­ულ კო­ნ­ცეფ­ ც­ ი­ას ვუ­ზია­ ­რებთ ერთ­ მ­ ა­ნეთს. ბუ­          particular environments, market trends, and
ნებ­ რ­ ივ­ ია, ვით­ ვ­ ა­ლის­ წ­ ი­ნებთ ისეთ მნი­შვ­ ­ნე­ლოვ­ ან         others.
ფა­ქტ­ ო­რებს, როგ­ ორ­ ე­ბიც არის: სამ­ ი­ზ­ნე აუდ­ იტ­ ო­
რი­ის მოთ­ ­ხო­ვ­ნე­ბი, კონ­ კ­ ურ­ ე­ნ­ტუ­ლი გარ­ ე­მო, ბა­ზ­რის         Each new product is based on consumer
ტე­ნდ­ ე­ნ­ციე­ ბ­ ი და ა.შ.                                              market study and analysis. As a rule, we pick

                                                                          magticom.ge                                        7
   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14