Page 9 - 94-2-22
P. 9
ანალ იზი, კვლევ ა, მაგ რ ამ რაც დრო გად ის, სულ by, I find myself increasingly inclined to share
უფრო მეტ ად ვიზიარებ მოს აზრებას, რომ ცხოვ the opinion that instincts and intuition are
რებ აში ყველ აზე მნიშ ვ ნელოვ ანი გად აწყვ ეტილ ე the driving forces behind the most important
ბები ინს ტინ ქტ ით და ინტუიც იით მიიღ ებ ა. ორივ ე decisions in life, both being products of
კი საკ უთ არ პროფეს იულ გამოცდილ ებ ას მოაქვს, professional experience, something that no book
რას აც ვერც წიგ ნით ისწავლი და ვერც სხვის ი გად or person can teach you. What works in theory
მოც ემ ით. ის, რაც თეო რ იულ ად ამართლებს ერთ may cause damage in a real setting, so one’s
შემთხ ვ ევ აში, შეი ძ ლ ება დამ აზ იან ებელიც კი იყოს own years-long experience is what matters most.
სხვა სიტ უაც იაში. ამიტომ ყველ აზ ე ღირებული მა
ინც საკუთ არი გამ ოც დილებ აა, რაც წლებს მოაქვს. Q: What are the key principles defining your
management style?
რა არის მთავარი პრინ ც იპები, რას აც თქვ ენი მარ
თვის სტილ ი ეფუძ ნ ებ ა? A: I’m all about teamwork, and experience
shows that the principles stemming from it are
ცალ სახად ვემ ხ რობი გუნ დური მართ ვ ის სტილს და healthier, more result-oriented than others.
გამ ოცდილ ებ აც აჩვ ენ ებს, რომ მასზე დაფ უძ ნებულ ი
პრინ ც იპ ებ ი უფრ ო ჯან საღი და შედ ეგ ზ ე ორიენ ტ ი Teamwork, above all, improves interaction and
რებ ულ ია. communication between employees, helping
bring out the best in team members, their
გუნ დ ურ ი მუშ აობ ა, პირველ რიგ შ ი, თან ამშრომ ლებს finest skills and capacities, also bolstering
შორის ურთ იე რ თ ობას და კომ უნიკაც ია ს აუმჯობ ე a sense of unity, the drive to reach common
სებს, ხელს უწყობს გუნ დ ის წევრ ების უნარ ებისა goals. Coworkers start thinking in terms of “we,”
და შესაძ ლებლ ობებ ის გამოვ ლ ენ ას, აძლიერებს not “I,” and that, ultimately, preconditions the
ერთ ია ნობ ის განცდას, საე რთ ო მიზ ნის მიღწევის organization’s success and effectiveness.
სურ ვილს. თან ამ შ რომლ ები იწყ ებ ენ ფიქრს, ,,ჩვ ენ”
და არა „მე”, რაც, საბოლ ოო დ, ორგ ან იზ აც იის წარმ ა Q: How are new products developed? What path
ტებ ას და ეფექ ტ იან ობას გან აპირ ობებს. do they go through before being pitched to
customers?
როგ ორ ხდება ახალ ი პროდ უქ ტის შექ მნ ა და რა
გზას გადის ის მომ ხ მ არ ებლ ისთვ ის შეთ ავ აზებ ამ A: Developing new products is a complex effort.
დე? Ideas are generated mostly in the commercial
department. Bringing them to perfection,
ახ ალ ი პროდ უქ ტის შექ მნ ა კომ პ ლექს ური სამ უშაო ა: however, takes involvement from the IT,
იდეების გენერ აც ია ძირითად ად კომ ერ ციუ ლ დე technical, financial, and legal departments as
პარტამენტ ში ხდება, თუმც ა მის ი სრულყ ოფის თვის well.
IT, ტექ ნიკ ურ ი, ფინ ანსურ ი და იურიდიულ ი დეპარტ ა
მენტ ების ჩარ თულობ აც აუცილებ ელ ია. I would single out working on new ideas as
the most exciting part of our work. We gather
ახ ალ იდეე ბზე მუშაობის პროცეს ს, ალბათ, რო as a team for brainstorming, to share all kinds
გორც ყველაზ ე საი ნ ტერ ესო ნაწ ილს, ისე გამოვყ ო of gripping, innovative, and creative concepts.
ფდ ი. იკრ იბებ ა გუნ დი და ეგრეთ წოდებულ ი Brain Naturally, we keep in mind such important
Storming-ით უამ რ ავ საინტერ ესო, ინოვაც იურ და factors as the needs of target audiences,
კრეა ტიულ კონცეფ ც იას ვუზია რებთ ერთ მ ანეთს. ბუ particular environments, market trends, and
ნებ რ ივ ია, ვით ვ ალის წ ინებთ ისეთ მნიშვ ნელოვ ან others.
ფაქტ ორებს, როგ ორ ებიც არის: სამ იზნე აუდ იტ ო
რიის მოთ ხოვნები, კონ კ ურ ენტული გარ ემო, ბაზრის Each new product is based on consumer
ტენდ ენციე ბ ი და ა.შ. market study and analysis. As a rule, we pick
magticom.ge 7