Page 10 - 94-2-22
P. 10
თით ოეუ ლ ი ახალი პროდ უქტ ი სამ ომხ მ არებლო ბა out for further testing and processing several
ზრის კვლ ევ ას და ანალ იტ იკ ას ეფუძ ნებ ა. როგ ორც concepts matching the tasks relevant at the
წესი, ვარ ჩ ევთ იმ მომენ ტის თ ვის აქტ უალური ამო given moment. Testing involves focus groups
ცან ის შესაბამის რამდ ენ იმე კონ ცეფც ია ს შემდგ ო and simulations. Working with focus groups
მი ტეს ტ ირებ ის ა და დამუშ ავებისთ ვ ის. ტესტირებ ა enables us to see selected concepts through
ფოკ უსურ ი ჯგუფ ებ ით ა და ბაზრის სიმ ულაც იით the eyes of consumers. Market simulations
ხდებ ა. ფოკუს ური ჯგუფის მეშ ვეო ბით, შერ ჩ ეულ allow for projecting expected outcomes. The
კონც ეფ ც იებს მომხ მ არებ ლის თვალ ით ვაფ ას ებთ, best idea is shaped into a project, and then
ბაზრ ის სიმ ულ აცია კი მოს ალოდ ნ ელი შედ ეგ ების we set out to bring it to life by developing a
პროგნოზ ირებ ის საშ უალებ ას გვაძლ ევს. საუკ ეთ ე detailed product description, with technical
სო იდეა პროე ქ ტ ის სახ ეს იღებს და ვიწ ყებთ მის preparations to follow, also a market entry
განხ ორ ციე ლ ებას – მზად დებ ა პროდ უქტ ის დეტ ა campaign, along with a communications
ლურ ი აღწ ერ ილობა, ხდებ ა მისი ტექ ნ იკ ურ ი მომ strategy, intensive sales team trainings, etc.
ზად ებ ა, იგეგ მ ებ ა ბაზარ ზ ე გატ ან ის მარ კეტინგ ულ ი
კამპ ანია, იქმ ნ ება კომ უნ იკ აც იი ს სტრ ატეგ ია, მიმ Notably, apart from so-called mass products,
დინ არ ეობს გაყ იდ ვებ ის ჯგუფის ინტ ენსიუ რ ი ტრე lately we have been leaning heavily toward
ნინ გი და სხვ ა. individual offers. Through micro-campaigns,
we are trying to offer our customers unique
უნდ ა აღინ იშ ნ ოს, რომ ეგრეთ წოდებულ „Mass“ products tailored to suit their particular
პროდუქ ტებთან ერთ ად, ბოლ ო პერიოდ ში სულ უფ behavior patterns and needs. Alternately,
რო მეტ ყურად ღ ებას ვუთ მობთ ინდივიდუალ ურ შე they can put together products based on their
თავ აზ ებ ებს. „მიკ როკ ამ პ ან იებ ის“ გზით ვცდ ილ ობთ interests.
მომ ხ მარ ებ ელს, კონ კრეტ ულ ად, მის ქცევ ასა და
მოთხ ოვ ნებს მორ გ ებული უნიკ ალური პროდუქ ტები Q: What key platforms do you use to keep your
შევთავაზ ოთ ან თუნდაც თავ ად მივ ცეთ საკ უთ არი subscribers updated? And how proactive is the
ინტ ერ ესებ ის გათ ვალისწინ ებით პროდუქტ ის აწ company’s communications strategy?
ყობ ის შესაძ ლებ ლობ ა.
A: Aside from traditional forms of service,
აბონ ენტ ების ინფ ორ მირ ების თვის, მათ თან ურ the modern way of life has boosted the
თიერთ ობის თ ვის ძირით ადად რა პლატ ფორმებს importance of digital channels.
იყენ ებთ და რამ დ ენად პროა ქტ იულია კომპ ან იი ს
საკ ომუნიკაც იო სტრატ ეგ ია? Along with our offices, services at home,
24-hour hotline, website, and webchat,
მომ სახურ ებ ის ტრად იციული ფორ მებ ის პარალ ე the MyMagti mobile application has grown
ლურ ად, თან ამ ედ რ ოვე ცხოვ რებ ამ ციფ რ ულ ი არხე especially relevant. If, at the initial stage, it
ბის მნიშ ვ ნ ელ ობ ა გაზ არდა. was limited just to a few functions, now you
can rest assured that an entire Magti office
ოფ ისის, ადგ ილ ზე მომ ს ახ ურებ ის, 24-საა თიანი is embedded in your smartphone. MyMagti
ცხელი ხაზ ის, ვებ გვ ერ დ ის, ვებჩ ატის გარდ ა, გან enables us to bring into one space and
საკუთ რ ებით აქტ უა ლური გახდა მობილურ ი აპლ ი manage our own accounts and those of our
კაცია MyMagti, რომელ იც თუ საწ ყ ის ეტაპ ზ ე რამ family members or friends. Users can activate,
დენიმ ე ფუნ ქც იით შემ ოი ფარ გლებ ოდ ა. დღეს შეგ deactivate, and upgrade almost every service
ვიძ ლია ვთქ ვათ, რომ ჩვენს სმარტფონ შ ი მაგ თის without leaving home.
ოფისია. MyMagti როგორც საკუთარი, ისე ოჯახ ის
წევრ ების თუ მეგობ რებ ის ანგარ იშ ებ ის ერთ სივ რ In recent years, Magti has overhauled its
ცეში მოქ ც ევის და მართვ ის შეს აძლ ებ ლობ ას გვა service model. This process involves the
ძლევს. მომ ხმ არ ებელს თით ქ მის ყველ ა სერვ ის ი gradual upgrading of our service offices based
8 magticom.ge