Page 10 - 94-2-22
P. 10

თით­ ო­ეუ­ ლ­ ი ახა­ლი პროდ­ უ­ქტ­ ი სამ­ ო­მხ­ მ­ ა­რე­ბ­ლო ბა­           out for further testing and processing several
        ზ­რის კვლ­ ევ­ ას და ანალ­ იტ­ იკ­ ას ეფუძ­ ­ნებ­ ა. როგ­ ორც              concepts matching the tasks relevant at the
        წე­სი, ვარ­ ჩ­ ევთ იმ მო­მენ­ ­ტის­ თ­ ­ვის აქტ­ უ­ა­ლუ­რი ამო­            given moment. Testing involves focus groups
        ცან­ ის შე­სა­ბა­მის რა­მდ­ ენ­ ი­მე კონ­ ­ცე­ფც­ ია­ ს შე­მ­დგ­ ო­        and simulations. Working with focus groups
        მი ტეს­ ტ­ ი­რებ­ ის­ ა და და­მუშ­ ა­ვე­ბი­სთ­ ვ­ ის. ტე­ს­ტი­რებ­ ა       enables us to see selected concepts through
        ფოკ­ უ­სურ­ ი ჯგუფ­ ებ­ ით­ ა და ბა­ზ­რის სიმ­ უ­ლაც­ ი­ით                 the eyes of consumers. Market simulations
        ხდებ­ ა. ფო­კუს­ უ­რი ჯგუ­ფის მეშ­ ­ვეო­ ­ბით, შერ­ ჩ­ ე­ულ                allow for projecting expected outcomes. The
        კო­ნც­ ეფ­ ც­ ი­ებს მო­მხ­ მ­ ა­რებ­ ­ლის თვალ­ ით ვაფ­ ას­ ებთ,           best idea is shaped into a project, and then
        ბა­ზრ­ ის სიმ­ ულ­ ა­ცია კი მოს­ ა­ლოდ­ ნ­ ე­ლი შედ­ ეგ­ ე­ბის             we set out to bring it to life by developing a
        პრო­გ­ნოზ­ ი­რებ­ ის საშ­ უ­ა­ლებ­ ას გვა­ძლ­ ევს. სა­უკ­ ეთ­ ე­           detailed product description, with technical
        სო იდეა პროე­ ქ­ ტ­ ის სახ­ ეს იღებს და ვიწ­ ­ყებთ მის                     preparations to follow, also a market entry
        გა­ნხ­ ორ­ ­ციე­ ლ­ ე­ბას – მზად­ დებ­ ა პროდ­ უ­ქტ­ ის დეტ­ ა­            campaign, along with a communications
        ლურ­ ი აღწ­ ერ­ ი­ლო­ბა, ხდებ­ ა მი­სი ტექ­ ნ­ იკ­ ურ­ ი მომ­ ­            strategy, intensive sales team trainings, etc.
        ზად­ ებ­ ა, იგეგ­ მ­ ებ­ ა ბა­ზარ­ ზ­ ე გატ­ ან­ ის მარ­ ­კე­ტი­ნგ­ ულ­ ი
        კა­მპ­ ა­ნია, იქმ­ ნ­ ე­ბა კომ­ უნ­ იკ­ აც­ იი­ ს სტრ­ ა­ტეგ­ ია, მი­მ­    Notably, apart from so-called mass products,
        დინ­ არ­ ე­ობს გაყ­ იდ­ ­ვებ­ ის ჯგუ­ფის ინტ­ ე­ნ­სიუ­ რ­ ი ტრე­           lately we have been leaning heavily toward
        ნინ­ ­გი და სხვ­ ა.                                                        individual offers. Through micro-campaigns,
                                                                                   we are trying to offer our customers unique
        უ­ნდ­ ა აღინ­ იშ­ ნ­ ოს, რომ ეგ­რეთ წო­დე­ბულ „Mass“                       products tailored to suit their particular
        პრო­დუქ­ ­ტე­ბ­თან ერთ­ ად, ბოლ­ ო პე­რი­ოდ­ ­ში სულ უფ­                   behavior patterns and needs. Alternately,
        რო მეტ ყუ­რად­ ღ­ ე­ბას ვუთ­ ­მობთ ინ­დი­ვი­დუ­ალ­ ურ შე­                  they can put together products based on their
        თავ­ აზ­ ებ­ ებს. „მიკ­ ­როკ­ ამ­ პ­ ან­ ი­ებ­ ის“ გზით ვცდ­ ილ­ ობთ       interests.
        მომ­ ხ­ ­მარ­ ებ­ ელს, კონ­ ­კ­რეტ­ ულ­ ად, მის ქცევ­ ა­სა და
        მო­თხ­ ოვ­ ­ნებს მორ­ გ­ ე­ბუ­ლი უნიკ­ ა­ლუ­რი პრო­დუქ­ ­ტე­ბი             Q: What key platforms do you use to keep your
        შე­ვ­თა­ვაზ­ ოთ ან თუ­ნ­დაც თავ­ ად მივ­ ­ცეთ საკ­ უთ­ ა­რი                subscribers updated? And how proactive is the
        ინტ­ ერ­ ე­სებ­ ის გათ­ ­ვა­ლი­ს­წინ­ ე­ბით პრო­დუ­ქტ­ ის აწ­              company’s communications strategy?
        ყობ­ ის შე­საძ­ ­ლებ­ ­ლობ­ ა.
                                                                                   A: Aside from traditional forms of service,
        ა­ბონ­ ე­ნტ­ ე­ბის ინფ­ ორ­ ­მირ­ ე­ბის­ ­თ­ვის, მათ­ თან ურ­              the modern way of life has boosted the
        თი­ე­რთ­ ო­ბის­ თ­ ­ვის ძი­რით­ ა­დად რა პლატ­ ­ფო­რ­მებს                  importance of digital channels.
        იყენ­ ებთ და რამ­ დ­ ე­ნად პროა­ ­ქტ­ ი­უ­ლია კო­მპ­ ან­ იი­ ს
        საკ­ ო­მუ­ნი­კაც­ იო სტ­რატ­ ეგ­ ია?                                       Along with our offices, services at home,
                                                                                   24-hour hotline, website, and webchat,
        მომ­ ­სა­ხურ­ ებ­ ის ტრად­ ი­ცი­უ­ლი ფორ­ ­მებ­ ის პა­რალ­ ე­              the MyMagti mobile application has grown
        ლურ­ ად, თან­ ამ­ ედ­ რ­ ო­ვე ცხოვ­ ­რებ­ ამ ციფ­ რ­ ულ­ ი არ­ხე­          especially relevant. If, at the initial stage, it
        ბის მნიშ­ ვ­ ნ­ ელ­ ობ­ ა გაზ­ ა­რ­და.                                     was limited just to a few functions, now you
                                                                                   can rest assured that an entire Magti office
        ოფ­ ი­სის, ადგ­ ილ­ ­ზე მომ­ ს­ ახ­ უ­რებ­ ის, 24-საა­ ­თი­ა­ნი            is embedded in your smartphone. MyMagti
        ცხე­ლი ხაზ­ ის, ვებ­ ­გვ­ ერ­ დ­ ის, ვე­ბჩ­ ა­ტის გა­რდ­ ა, გან­ ­         enables us to bring into one space and
        სა­კუთ­ რ­ ე­ბით აქტ­ უა­ ­ლუ­რი გა­ხ­და მო­ბი­ლურ­ ი აპლ­ ი­              manage our own accounts and those of our
        კა­ცია MyMagti, რო­მელ­ იც თუ საწ­ ყ­ ის ეტაპ­ ზ­ ე რა­მ­                  family members or friends. Users can activate,
        დე­ნიმ­ ე ფუნ­ ­ქც­ ი­ით შემ­ ოი­ ­ფარ­ ­გ­ლებ­ ოდ­ ა. დღეს შე­გ­          deactivate, and upgrade almost every service
        ვიძ­ ­ლია ვთქ­ ­ვათ, რომ ჩვენს სმა­რ­ტ­ფონ­ შ­ ი მაგ­ ­თის                 without leaving home.
        ოფი­სია. MyMagti რო­გორც სა­კუ­თა­რი, ისე ოჯახ­ ის
        წე­ვრ­ ე­ბის თუ მე­გობ­ ­რებ­ ის ან­გარ­ იშ­ ებ­ ის ერთ სივ­ ­რ­           In recent years, Magti has overhauled its
        ცე­ში მოქ­ ც­ ე­ვის და მა­რ­თვ­ ის შეს­ ა­ძლ­ ებ­ ­ლობ­ ას გვა­            service model. This process involves the
        ძ­ლევს. მომ­ ­ხმ­ არ­ ე­ბელს თით­ ქ­ ­მის ყველ­ ა სე­რვ­ ის­ ი             gradual upgrading of our service offices based

8 magticom.ge
   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15