Page 11 - 94-2-22
P. 11

შეუ­ ­ძლ­ ია სახ­ ­ლი­დან გა­უს­ ­ვლ­ ე­ლად თა­ვად ჩარ­ ­თოს,           on an innovative concept, also bettering our
გა­მორ­ ­თოს და გა­ა­უ­მჯ­ ობ­ ე­სოს.                                   digital channels to make sure they’re more
                                                                        interactive and flexible, building on close
ბო­ლო წლებ­ ის გა­ნმ­ ავ­ ლ­ ო­ბაშ­ ი მაგ­ ­თიმ მო­მს­ ახ­ უ­რე­        interaction with users. We are constantly
ბის მოდ­ ელ­ ი მთ­ლი­ან­ ად გა­ნა­ახ­ ლ­ ა. ამ პრო­ცეს­ ­მა             working on improving them, doing our best to
მო­ი­ცვ­ ა რო­გორც მო­მს­ ახ­ უ­რებ­ ის ოფის­ ებ­ ის ახ­ლებ­ უ­         upload and feature every new service on our
რი კო­ნც­ ე­ფც­ იი­ თ ეტაპ­ ო­ბ­რივ­ ი გა­ნა­ხლ­ ებ­ ა, ისე ცი­ფ­       digital platform.
რუ­ლი არ­ხე­ბის და­ხვ­ ეწ­ ა, რომ­ ლ­ ე­ბიც უფრ­ ო ინტ­ ე­რ­
აქ­ციუ­ ლ­ ი, მოქ­ ნ­ ი­ლი და მომ­ ხ­ მ­ ა­რებ­ ელ­ ­თან ახ­ლო ურ­      Q: Throughout the pandemic, the internet and
თიე­ ­რთ­ ო­ბა­ზე და­მყ­ არ­ ებ­ უ­ლი გახ­ დ­ ა. ჩვენ მუ­დმ­ ი­ვად      mobile technologies have grown critically
ვმუშ­ ა­ობთ მათ გაუ­ მ­ ­ჯო­ბეს­ ებ­ ა­ზე და ვცდ­ ი­ლობთ, რომ           important. How are you dealing with this
ყველ­ ა ახა­ლი მო­მს­ ახ­ უ­რე­ბა ციფ­ ­რულ პლატ­ ფ­ ო­რმ­ ა­           challenge? And what new opportunities has it
ზე ავ­სახ­ ოთ და გა­დავ­ ი­ტან­ ოთ.                                     all offered for the company’s development?

პან­ დ­ ემ­ იი­ ს პერ­ იო­ ­დშ­ ი, რო­დეს­ აც კრიტ­ ი­კულ­ ად           A: This period has been especially demanding
მნიშვ­ ნ­ ელ­ ო­ვა­ნი გახ­ ­და ინ­ტე­რნ­ ეტ­ ი და მო­ბილ­ ურ­ ი         and challenging for our field in general and
ტე­ქნ­ ო­ლო­გიე­ ­ბი, როგ­ ორ გა­უმ­ ­კ­ლა­ვდ­ ით გამ­ ო­წვ­ ე­         MagtiCom in particular. As a large portion of
ვებს და რა ახალ­ ი შეს­ აძ­ ­ლებ­ ­ლობ­ ებ­ ი გა­მო­ჩ­ნდ­ ა             the population and organizations switched to
კომ­პა­ნი­ის გან­ ვ­ ი­თარ­ ებ­ ი­სთ­ ­ვის?                             working and learning remotely, internet usage
                                                                        jumped by 100%, consequently increasing
ეს პერ­ იო­ ­დი გან­ ­საკ­ უთ­ ­რე­ბით რთუ­ლი და გამ­ ო­წ­ვე­           our network’s load dramatically. Nonetheless,
ვე­ბით სავ­ ს­ ე იყო რო­გორც დარ­ გ­ ი­სთ­ ­ვის, ისე მა­გ­              MagtiCom has continued working round the
თი­კო­მის­ ­თ­ვის. რო­დე­საც მო­სა­ხლ­ ე­ობ­ ის და ორგ­ ა­              clock, on the alert, without any interruptions in
ნიზ­ ა­ცი­ებ­ ის უმეტ­ ეს­ ობ­ ამ დი­ს­ტან­ ც­ ი­ურ­ ად მუ­შაო­ ბ­ ა    providing services to customers, not even for a
და სწავ­ ­ლა დაი­ წ­ ­ყო, ინტ­ ერ­ ნ­ ეტ­ ­მოხ­ ­მარ­ ე­ბა 100%-ით      single day.
გაი­ ­ზარ­ ­და, რამ­ აც ქსე­ლზ­ ე დატ­ ვ­ ი­რ­თვ­ ა მნი­შ­ვ­ნე­
ლო­ვ­ნად გა­ზარ­ დ­ ა. მიუ­ ხ­ ედ­ ა­ვად ამი­სა, მაგ­ თ­ იკ­ ომ­ ი      Since day one, MagtiCom has been actively
ტრა­დიც­ იუ­ ლ­ ად 24-საა­ ­თი­ან სა­გა­ნგ­ ებ­ ო რეჟ­ იმ­ შ­ ი მუ­     engaged in dealing with the complications
შა­ო­ბდ­ ა და არც ერთ­ ი დღე არ შე­უწ­ ­ყ­ვი­ტია მომ­ ხ­ ­მა­           and challenges caused by the COVID pandemic
რე­ბ­ლებ­ ი­სთ­ ­ვის სერ­ ­ვი­სის მიწ­ ოდ­ ე­ბა.                        throughout Georgia.

მაგ­ ­თიკ­ ომ­ ი პირ­ ვ­ ელ­ ივ­ ე დღეე­ ბ­ ი­დან აქ­ტიუ­ ­რად იყო      MagtiCom was one of the first companies to
ჩა­რთ­ ულ­ ი საქ­ არ­ ­თ­ვე­ლოშ­ ი კო­რო­ნავ­ ი­რუს­ ის პა­ნდ­ ე­       donate 3,000,000 GEL to the StopCoV Fund,
მიი­ თ შექ­ მ­ ­ნი­ლი სირ­ ­თულ­ ე­ე­ბი­სა და გა­მოწ­ ­ვე­ვე­ბის        facilitating free communication with the
დაძ­ ­ლევ­ აშ­ ი.                                                       hotlines of the Health Ministry, the Center for
                                                                        Disease Control, and Red Cross. By sending
მა­გ­თიკ­ ო­მი ერთ-ერ­ თ­ ი პი­რ­ველ­ ი კო­მპ­ ან­ ია იყო, რო­          out free text messages, we have contributed
მე­ლმ­ აც 3 მილ­ ი­ონ­ ი ლა­რი გად­ ა­რი­ც­ხა StopCoV ფო­               to raising public awareness on preventive
ნ­დშ­ ი; მომ­ ხ­ ­მარ­ ებ­ ­ლებს ჯან­ დ­ ა­ცვ­ ის სა­მინ­ ის­ ­ტრ­ ოს,  antivirus measures, also providing computer
დაა­ ­ვა­დებ­ ა­თა კო­ნ­ტრ­ ოლ­ ის ცე­ნ­ტრ­ ი­სა და წით­ ე­ლი           equipment to additional state-run call
ჯვ­რის ცხელ ხა­ზებ­ ­თან უფა­სოდ და­კავ­ ­ში­რებ­ ის შე­                centers created in the country to deal with
საძ­ ლ­ ებ­ ­ლო­ბა მის­ ც­ ა; უფა­სო SMS შეტ­ ყ­ ობ­ ინ­ ე­ბე­ბის       COVID-19, and offering all public and private
გავ­ ­რ­ცელ­ ებ­ ით, ხელ­ ი შეუ­ წ­ ­ყო მოს­ ახ­ ლ­ ეო­ ­ბის ინ­ფო­     schoolchildren and teachers discounts on
რმ­ ირ­ ებ­ ას ვირ­ უ­სის პრევ­ ენ­ ­ციუ­ ­ლი ღონ­ ი­სძ­ ი­ე­ბე­ბის     internet packages.
შეს­ ახ­ ებ; კომ­ ­პი­უ­ტერ­ ულ­ ი ტე­ქნ­ ი­კით უზრ­ უნ­ ­ველ­ ­ყო
COVID-19-ის გამ­ ო ქვე­ყა­ნა­ში შექ­ მ­ ნ­ ი­ლი დამ­ ა­ტე­ბი­           In the meantime, the company has switched
თი სახ­ ელ­ ­მ­წიფ­ ო ქოლ­ ც­ ე­ნ­ტრ­ ებ­ ი; სა­ჯარ­ ო და კე­რ­ძო       to a hybrid work model, with most of our

                                                                        magticom.ge                                        9
   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16