Page 71 - 96-4-2022
P. 71

გა­დის დრო და ვი­გებ, რომ მა­გთ­ ი 25                 As time goes by, I suddenly realize that
წლის ხდე­ბა. მა­გ­თის 25 წლის იუბ­ ი­                 Magti is about to turn 25. Symbolically,
ლეს სიმ­ ბ­ ო­ლუ­რად დაე­ ­მთ­ ­ხ­ვა, რომ             the last two digits of my Magti num­
ჩემს 25 წლის მაგ­ თ­ ის ნომ­ ერს ბო­ლო                ber from 25 years ago are 2 and 5, as
ცი­ფრ­ ი 25 აქვს. და­ვიწ­ ყ­ ე ამაზ­ ე ფი­ქ­რი        though marking the company’s 25th
და წა­ვედ­ ი მოგ­ ონ­ ე­ბე­ბშ­ ი, ია­შ­კა გამ­ ა­     anniversary. I started thinking about
ხ­სენ­ დ­ ა – და­თო ია­შ­ვი­ლი, მე­ცხ­ ­ვა­რე         it, taking a trip down memory lane
თუ­შე­თის კლი­პი­დან „გად­ მ­ ორ­ ე­კე”, გუ­          and reminiscing about Dato Iashvili,
რი­ის რე­კლ­ ამ­ ის გა­დაღ­ ე­ბე­ბი, კახ­ ე­თი,       also known as Iashka, the Tushetian
როგ­ ორ ვქმ­ ­ნი­დით ყოვ­ ელ­ ი­ვეს და ვი­            shepherd in the Call Me Back video,
ფიქ­ რ­ ე, იქ­ნებ 25 წე­ლთ­ ან და­კა­ვ­ში­რე­         also remembering the shooting of
ბით, ისე­თი რგო­ლი გად­ ა­გ­ვე­ღო, რო­                promos in Guria and Kakheti, how we
მელ­ ­შიც მაგ­ ­თის რეკ­ ლ­ ა­მე­ბის მთე­ლი           created all this, and then I thought of
ეპო­ქა გაე­ ­რთ­ ია­ ­ნ­დე­ბოდ­ ა. მინ­ ­დო­და,       making a 25th anniversary video that
რგო­ლ­ში მომ­ ეთ­ ხ­ ­რო არა ის, რომ მა­გ­            would encapsulate an entire era of
თი ძალ­ ი­ან მა­გა­რია – ეს ისე­დაც ყვე­              Magti advertising. Instead of saying
ლამ იცის – არამ­ ედ მსუ­რდ­ ა, ამ ის­                 that Magti is great – which is clear to
ტორ­ იი­ ს მთავ­ ა­რი ხა­ზი ის ემო­ცია და             everyone to begin with – I wanted the
ადა­მია­ ნ­ ურ­ ი შეგ­ ­რძ­ ­ნე­ბე­ბი ყოფ­ ი­ლიყ­ ო,  emotions and human feelings evoked
რო­მელ­ ს­ აც მაგ­ თ­ ის ზა­რი აღ­ძ­რავს              in us by Magti’s ringing to underpin the
ხო­ლ­მე ჩვე­ნ­ში. ჩემ­ ი ბოლ­ ო წლებ­ ის              storyline. Given my creative experience
შე­მოქ­ მ­ ედ­ ე­ბი­დან გა­მო­მ­დი­ნა­რე, მი­         of recent years, it became clear to
ვხ­ ვ­ ­დი, რომ საზ­ ო­გა­დოე­ ბ­ ას ყვე­ლაზ­ ე       me that human bonds, kindness, and
მეტ­ ად ადა­მი­ან­ უ­რი ურთ­ ი­ე­რ­თო­ბე­ბი,          positive emotions were what the pub­
სიკ­ ეთ­ ე და და­დებ­ ი­თი ემო­ცი­ე­ბი                lic missed the most, especially in our

                                                      magticom.ge 69
   66   67   68   69   70   71   72   73   74   75   76