Page 15 - 97-1-2022
P. 15

ხან­ ­ძარს, სად­ აც და­ზა­რალ­ ე­ბულ­ თ­ ა და მა­შვ­ ე­ლთ­ ა              country’s economy.
უკე­თე­სი კომ­ უ­ნი­კაც­ ი­ის­ ­თვ­ ის მო­ბი­ლურ­ ი სად­ ­გურ­ ი
და­უ­ყო­ვ­ნე­ბლ­ ივ გავ­ ­მარ­ თ­ ეთ. შედ­ ე­გად, სამ­ ა­შვ­ ე­ლო         In what ways have the latest
პროც­ ე­სი მნიშ­ ­ვნ­ ე­ლო­ვ­ნად და­ჩქ­ არ­ ­და. მყი­ნვ­ ა­რწ­ ვე­        telecommunications achievements changed
რის გზაზ­ ეც გვიდ­ გ­ ას საბ­ ა­ზო სად­ გ­ უ­რი. მწვ­ ერ­ ვ­ ა­ლე­        the workflow and communication with
ბ­ზე ას­ვ­ლის­ ას არა­თუ რე­კა­ვენ მთას­ ვ­ ­ლელ­ ე­ბი, არა­              subscribers in your company?
მედ ვიდ­ ეო ლაი­ ვ­ ე­ბს­ აც კი რთავ­ ენ. იყო შე­მთ­ ­ხვ­ ე­ვე­
ბი, როდ­ ეს­ აც მა­გთ­ ი­კომ­ ის სწ­რა­ფ­მა და ხა­რი­ს­ხი­ა­ნმ­ ა         During the pandemic, the lifestyles and
კო­მუნ­ იკ­ აც­ ია­ მ მთა­ში ჩა­რჩ­ ე­ნი­ლთ­ ა სი­ცოც­ ­ხლ­ ეე­ ბ­ ი      demands of subscribers changed. Users
გა­და­ა­რ­ჩინ­ ა. უნდ­ ა აღ­ვნ­ ი­შ­ნო ისიც, რომ დიდ და                   found themselves in need of video, along
მნიშ­ ვ­ ნ­ ე­ლო­ვან ობიე­ ქ­ ­ტებს სპეც­ ი­ალ­ ურ და­ფა­რ­ვას­ აც        with audio, for learning and working
კი ვუკ­ ეთ­ ებთ, ამ მი­დგ­ ომ­ ას ვერ შე­ხ­ვდ­ ებ­ ით ბე­ვრ               remotely. Video conferences were used to
ქვეყ­ ა­ნაშ­ ი. მაღ­ ალ­ ი ხარ­ ი­ს­ხის საკ­ ო­მუნ­ ი­კა­ციო სერ­         hold classes, training sessions, meetings.
ვის­ ი კი სხვ­ ა­დას­ ხ­ ვ­ ა ბიზ­ ნ­ ეს მიმ­ არ­ ­თუ­ლებ­ ის გან­ ვ­ ი­  Because many people moved to the
თა­რე­ბას უწყ­ ობს ხელს, რაც, შე­საბ­ ა­მი­სად, ჩვენ­ ი                   regions, the 4G network grew bigger there.
ქვეყ­ ­ნის ეკონ­ ომ­ ი­კა­ზე აი­სახ­ ებ­ ა.                               In response to growing demand, MagtiCom
                                                                          made additional investments in further
ტე­ლე­კომ­ უ­ნიკ­ ა­ციი­ ს უა­ხ­ლე­სმ­ ა მიღ­ წ­ ევ­ ებ­ მ­ ა როგ­ ორ ­   developing its network, of course.
შეც­ ვ­ ალ­ ა თქვ­ ენს კო­მპ­ ა­ნი­ა­ში საქ­ ­მის წარ­ ­მოე­ ­ბა და
აბო­ნენ­ ­ტე­ბთ­ ან კომ­ უ­ნიკ­ აც­ ია?                                   If a similar pandemic had taken place a
                                                                          decade ago, many businesses, most likely,
პან­ დ­ ემ­ ი­ის დროს აბონ­ ენ­ ­ტ­თა ცხოვ­ რ­ ე­ბის სტი­ლი,              would have collapsed, and the death
მო­თ­ხოვ­ ნ­ ებ­ ი შეი­ ც­ ­ვალ­ ა. მო­მხ­ ­მარ­ ე­ბლ­ ებს დის­ ­ტან­ ­   toll would have been higher. Spreading
ციუ­ ­რად სწავ­ ლ­ ის­ თ­ ვ­ ის და მუ­შა­ო­ბი­ს­თ­ვის ხმა­ს­თან           information via social networks and video
ერ­თად ვიდ­ ე­ოც და­სჭ­ ი­რდ­ ათ. ვი­დეოზარ­ ით იმა­რ­                    communication quickly changed people’s
თე­ბოდ­ ა გაკ­ ­ვეთ­ ი­ლებ­ ი, ტრე­ნი­ნგ­ ებ­ ი, თა­თ­ბი­რე­ბი.           awareness and attitudes.
რეგ­ იო­ ­ნებ­ შ­ იც კი დაი­ ­წყ­ ეს მეო­ თ­ ხ­ ე თაო­ ­ბის ქსე­ლის
გა­მო­ყენ­ ებ­ ა უფრ­ ო აქ­ტიუ­ ­რად, რა­დგ­ ან ქა­ლაქ­ ­გარ­ ეთ          During the pandemic, we at MagtiCom used
ბევ­ ­რი გად­ ა­ვიდ­ ა საც­ ­ხოვ­ ­რებ­ ლ­ ად. გა­ზ­რდ­ ი­ლი მო­თ­        video calls for communication. But I still
ხოვ­ ­ნის საპ­ ა­სუ­ხოდ, მაგ­ თ­ იკ­ ო­მმა ქსელ­ ის გა­ნ­ვი­თა­           believe that nothing can replace personal
რებ­ ა, რა თქმ­ ა უნ­და, არ და­აყ­ ოვ­ ­ნა და და­მატ­ ე­ბით­ ი            interaction, especially when it comes to
ინვ­ ე­ს­ტ­იციე­ ­ბი გან­ ა­ხო­რც­ ი­ე­ლა.                                important business decisions. Gradually, we
                                                                          went back to the office, which is good. Much
მს­ ­გა­ვს­ ი პან­ დ­ ემ­ ია ათი წლის წინ რომ ყო­ფი­ლიყ­ ო,               can be done remotely, but most technical
დიდ­ ი ალ­ბათ­ ო­ბით, უა­მრ­ ავ­ ი ბიზ­ ­ნე­სი ჩამ­ ო­ი­შლ­ ებ­ ო­        things require onsite work. For example,
და, მეტ­ ი მსხ­ ვ­ ერ­ ­პლ­ იც იქ­ნებ­ ოდ­ ა. სოც­ ი­ა­ლუ­რი ქსე­         you cannot install an optic cable to connect
ლებ­ ის თუ ვიდ­ ეო კომ­ უ­ნიკ­ აც­ ი­ის მეშ­ ­ვეო­ ­ბით, ინ­ფო­           subscribers, set up equipment, or build a
რ­მაც­ იი­ ს გავ­ ­რ­ცე­ლებ­ ა ადამ­ ი­ა­ნებ­ ის ცნო­ბი­ერ­ ე­ბას         tower working from home. This is one of the
და დამ­ ოკ­ იდ­ ე­ბულ­ ებ­ ებს სწრ­ ა­ფად ცვლ­ იდ­ ა.                     specifics of our industry.

მარ­ ­თალ­ ია, პან­ ­დემ­ იი­ ს დროს მაგ­ თ­ იკ­ ო­მშ­ იც ვიდ­ ე­ო­       You attend the MWC World Congress every
ზარ­ ებ­ ით გვქ­ ონ­ ­და კომ­ უნ­ ი­კაც­ ია, მაგ­ რ­ ამ, ვფი­ქ­რობ,       year, participating in industry-specific forums
პი­რად ურთ­ იე­ რ­ თ­ ო­ბას მაი­ ნც ვერ­ აფ­ ე­რი შეც­ ­ვ­ლის,            and familiarizing yourself with the latest
გა­ნ­სა­კუ­თ­რე­ბით მაშ­ ინ, რო­დე­საც საქ­ მ­ ე მნიშ­ ვ­ ­ნე­ლო­         achievements in mobile communication.
ვან ბიზ­ ­ნეს გად­ ა­წ­ყ­ვეტ­ ილ­ ე­ბებს ეხებ­ ა. თან­ დ­ ათ­ ან          Where do you see Georgia on the world’s
ოფის­ ებ­ შ­ ი დავ­ ბ­ რ­ უ­ნდ­ ით და ეს კა­რ­გია. ბევ­ ­რი საქ­ მ­ ის    technological map?
გა­კეთ­ ე­ბა დის­ ტ­ ა­ნ­ცი­უ­რად არის შე­საძ­ ლ­ ე­ბე­ლი, თუ­

                                                                          MyMagti                                          13
   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20