Page 10 - 101-1-2024
P. 10
გრაფიკი 2. ელექტრონული კომერციის გლობალური გაყიდვები დოლარში (2021-2026)
CHART 2. GLOBAL E-COMMERCE SALES IN USD (2021-2026)
6.3 trillion 6.9 trillion 7.5 trillion 8.1 trillion
ტრილიონი ტრილიონი ტრილიონი ტრილიონი
5.2 trillion 5.7 trillion
ტრილიონი ტრილიონი
2021 2022 2023 2024 2025 2026
გრაფიკი 3. ელექტრონული კომერციის წილი სამომხმარებლო გაყიდვებში (2021-2026)
CHART 3. E-COMMERCE SHARE IN RETAIL SALES (2021-2026)
21.9% 23.0% 24.0%
18.8% 19.7% 20.8%
2021 2022 2023 2024 2025 2026
წყარო / Source: eMarketer
Forbes -ის მიხედ ვით, 2023 წლის მხოლ ოდ ერთ დღეს – According to Forbes, some 166.8 million
„შავ პარ ას კევს“, 166.8 მილ იო ნმა ადამ ია ნამ ა იშოპინ გა people shopped online to spend 9.8 billion
და ონლაი ნ 9.8 მილ ია რდ ი დოლარ ი დახარ ჯ ა. USD in just one day in 2023, on Black Friday.
თუკი ელექ ტრონ ულ ი კომ ერციი ს მაჩ ვენებლ ებს ქვეყ Judging by the shares of individual countries
ნების მიხედვ ით დავ აკვ ირ დებით, აღმ ოვ აჩ ენთ, რომ in overall e-commerce retail sales, China
მთლიან სამ ომ ხმ არ ებლო გაყიდ ვებშ ი დაკ ავ ებული holds the leading position. Interestingly, the
წილით ჩინ ეთი დაწ ინ აუ რ დ ა. საი ნ ტერესოა, რომ აშშ US only ranks 6th, while the UK is 2nd (see
მხოლოდ მეე ქ ვს ე ადგილ ზ ეა მაშ ინ, როდ ეს აც დიდი Chart 4).
ბრიტ ან ეთი მეო რე პოზიც იას იკავ ებს (იხ. გრაფ იკი 4).
8 magticom.ge