Page 9 - 101-1-2024
P. 9

მაღ­ აზ­ იი­ ­დან მა­ღაზ­ ია­ ­ში სია­ ­რულ­ ის ნაც­ ვ­ ლ­ ად, აქ უბ­რა­   you just open a few windows at the same
ლოდ რამ­ ­დე­ნიმ­ ე ფა­ნ­ჯა­რას ერ­თდ­ რ­ ო­უ­ლად ვხს­ ნ­ ით და            time, so the best option comes as a no-
სა­უკ­ ე­თე­სო ალ­ტე­რ­ნატ­ ი­ვებ­ იც ხელ­ ის­ ­გუ­ლ­ზე იშლ­ ებ­ ა;        brainer.

•	 დრ­ ო – ჩვე­ნი საუ­ კ­ უ­ნის ალბ­ ათ ყვე­ლა­ზე ღი­რებ­ უ­ლი რე­         •	 Time: it is arguably the most valuable
   სუ­რ­სი, რო­მლ­ ის დაზ­ ო­გ­ვაც ონლ­ აი­ ნ შე­ს­ყი­დ­ვის ერთ-              resource in our century, and saving time is
   ერ­ ­თი მთა­ვა­რი ხიბ­ ლ­ ია. ელე­ქ­ტრ­ ო­ნულ­ ი კო­მერ­ ც­ ი­ით           one of the biggest perks of online shopping.
   არა მხო­ლოდ ქა­ლა­ქის საც­ ო­ბებ­ ის, არამ­ ედ მა­ღა­ზიე­ ­                E-commerce also saves you the trouble
   ბის გრძ­ ელ­ ი რიგ­ ე­ბის თა­ვიდ­ ან არიდ­ ე­ბაც­ აა შე­საძ­ ლ­ ე­         of dealing with traffic in the city and long
   ბელ­ ი.                                                                    shopping lines.

ს­ტატ­ ის­ ტ­ იკ­ ა­                                                       STATISTICS

მს­ ო­ფ­ლიო                                                                Global

მთ­ ელ მსოფ­ ლ­ იო­ ­ში ელექ­ ­ტრ­ ო­ნულ­ ი კომ­ ერ­ ც­ იი­ ს ზრ­და        The pandemic has been the main determinant
დი­დ­წი­ლად პან­ დ­ ე­მია­ მ გა­ნაპ­ ი­რობ­ ა. 2020 წლის მო­ვლ­ ე­         behind the growth of e-commerce worldwide.
ნე­ბით გამ­ ო­წვ­ ე­ულ­ ი ბუმ­ ი, ცხად­ ია, არ შე­ნარ­ ჩ­ უ­ნებ­ უ­ლა,     Brought about by the events of 2020, this boom
თუ­მც­ ა ზრ­დის ტენ­ ­დე­ნც­ ია კვლ­ ავ აღინ­ იშ­ ნ­ ებ­ ა და, პროგ­ ­     has not been consistent, of course, though
ნო­ზებ­ ის მი­ხე­დვ­ ით, მომ­ დ­ ე­ვნ­ ო წლებ­ შ­ იც სტა­ბილ­ ურ­ ად       growing trends are still present and projected
8-9% იქ­ნებ­ ა (იხ. გრა­ფიკ­ ი 1).                                         to remain at a steady 8-9% (see Chart 1).

გრაფიკი 1. ჯამური სამომხმარებლო გაყიდვების და
ელექტრონული კომერციის ზრდის დინამიკა (2018-2026)
CHART 1. CUMULATIVE RETAIL SALES GROWTH AND E-COMMERCE SALES GROWTH (2018-2026)

                                26.7%  სამომხმარებლო გაყიდვები                           ელექტრონული კომერცია
                      20.9%            Retail sales                                      E-commerce sales

22.0%                                        16.8%

                                       12.5%  7.1%                         8.9%    9.4%  8.8%  8.1%
                                               6.9%
4.5%                  5.3%  2020       2021    2022                        3.9%    4.3%  3.7%  3.4%
2018                  2019  -2.6%                                          2023    2024  2025  2026

წყარო / Source: eMarketer

ე­ლე­ქ­ტრ­ ო­ნულ­ ი კომ­ ე­რც­ იი­ ს მაჩ­ ვ­ ე­ნე­ბლ­ ებ­ ი აბ­სოლ­ უ­ტურ  The absolute growth rate of e-commerce is
რი­ც­ხვ­ ე­ბშ­ იც შთა­მბ­ ეჭ­ ­დავ­ ია: 2024 წლის ბოლ­ ოს­ ­თ­ვის          equally impressive: by the end of 2024, it is
მოს­ ა­ლო­დნ­ ელ­ ია, რომ ის მსოფ­ ლ­ იო სამ­ ომ­ ხ­ ­მარ­ ებ­ ­ლო         expected to make up 21.9% of global retail
გაყ­ ი­დვ­ ებ­ ის 21.9%-ს შეა­ ­დგ­ ენს, რაც 6,9 ტრი­ლი­ონ­ ი დო­          sales, equaling 6.9 trillion USD (see Charts
ლა­რის ეკ­ვივ­ ალ­ ენ­ ტ­ ია (იხ. გრა­ფი­კი 2-3).                          2-3).

                                                                                                     MyMagti                7
   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14