Page 9 - 101-1-2024
P. 9
მაღ აზ იი დან მაღაზ ია ში სია რულ ის ნაც ვ ლ ად, აქ უბრა you just open a few windows at the same
ლოდ რამ დენიმ ე ფანჯარას ერთდ რ ოულად ვხს ნ ით და time, so the best option comes as a no-
საუკ ეთესო ალტერნატ ივებ იც ხელ ის გულზე იშლ ებ ა; brainer.
• დრ ო – ჩვენი საუ კ უნის ალბ ათ ყველაზე ღირებ ული რე • Time: it is arguably the most valuable
სურსი, რომლ ის დაზ ოგვაც ონლ აი ნ შესყიდვის ერთ- resource in our century, and saving time is
ერ თი მთავარი ხიბ ლ ია. ელექტრ ონულ ი კომერ ც იით one of the biggest perks of online shopping.
არა მხოლოდ ქალაქის საც ობებ ის, არამ ედ მაღაზიე E-commerce also saves you the trouble
ბის გრძ ელ ი რიგ ების თავიდ ან არიდ ებაც აა შესაძ ლ ე of dealing with traffic in the city and long
ბელ ი. shopping lines.
სტატ ის ტ იკ ა STATISTICS
მს ოფლიო Global
მთ ელ მსოფ ლ იო ში ელექ ტრ ონულ ი კომ ერ ც იი ს ზრდა The pandemic has been the main determinant
დიდწილად პან დ ემია მ განაპ ირობ ა. 2020 წლის მოვლ ე behind the growth of e-commerce worldwide.
ნებით გამ ოწვ ეულ ი ბუმ ი, ცხად ია, არ შენარ ჩ უნებ ულა, Brought about by the events of 2020, this boom
თუმც ა ზრდის ტენ დენც ია კვლ ავ აღინ იშ ნ ებ ა და, პროგ has not been consistent, of course, though
ნოზებ ის მიხედვ ით, მომ დ ევნ ო წლებ შ იც სტაბილ ურ ად growing trends are still present and projected
8-9% იქნებ ა (იხ. გრაფიკ ი 1). to remain at a steady 8-9% (see Chart 1).
გრაფიკი 1. ჯამური სამომხმარებლო გაყიდვების და
ელექტრონული კომერციის ზრდის დინამიკა (2018-2026)
CHART 1. CUMULATIVE RETAIL SALES GROWTH AND E-COMMERCE SALES GROWTH (2018-2026)
26.7% სამომხმარებლო გაყიდვები ელექტრონული კომერცია
20.9% Retail sales E-commerce sales
22.0% 16.8%
12.5% 7.1% 8.9% 9.4% 8.8% 8.1%
6.9%
4.5% 5.3% 2020 2021 2022 3.9% 4.3% 3.7% 3.4%
2018 2019 -2.6% 2023 2024 2025 2026
წყარო / Source: eMarketer
ელექტრ ონულ ი კომ ერც იი ს მაჩ ვ ენებლ ებ ი აბსოლ უტურ The absolute growth rate of e-commerce is
რიცხვ ებშ იც შთამბ ეჭ დავ ია: 2024 წლის ბოლ ოს თვის equally impressive: by the end of 2024, it is
მოს ალოდნ ელ ია, რომ ის მსოფ ლ იო სამ ომ ხ მარ ებ ლო expected to make up 21.9% of global retail
გაყ იდვ ებ ის 21.9%-ს შეა დგ ენს, რაც 6,9 ტრილიონ ი დო sales, equaling 6.9 trillion USD (see Charts
ლარის ეკვივ ალ ენ ტ ია (იხ. გრაფიკი 2-3). 2-3).
MyMagti 7