Page 8 - 101-1-2024
P. 8
სულ უფრო ხშირად ინტერნეტ მაღ აზიე ბ ის თვალიერებ ას • Better prices: special online offers are a
ვამჯობინ ებთ. ამას კი რამ დ ენიმ ე მიზ ეზ ი განაპ ირ ობ ებს: proven sales scheme.
• უკეთესი ფას ებ ი – სპეც იალურ ი ონალ აი ნ შეთავ აზ ებ ე • Product availability/larger supplies:
ბი გაყიდ ვ ებ ის საკმაოდ აპრ ობ ირებული სქემაა; very often products unavailable at
physical shops are still in store online,
• პრ ოდუქ ტ ის ხელ მ ის აწვდ ომობ ა/უფრ ო მოცულობ ითი or something that catches your fancy
მარ აგები – ხშირ ად პროდუქტი, რომ ელ იც მაღ აზ იაშ ი may be reserved exclusively for online
აღარ არის, ონლ აი ნ ჯერ კიდ ევ ხელ მ ისაწ ვ დომ ია ან shoppers.
ნივთ ი, რომ ელიც მოგწ ონს, ექს კ ლ უზიურად, მხოლ ოდ
ინტერ ნ ეტ მყიდველ ის თვ ის არის განკ უთვ ნ ილ ი; • Tried-and-tested customer feedback:
analyzing comments and reviews is one
• გამოცდილი მომ ხ მ არ ებლ ის უკუკ ავშ ირ ი – კომენ ტარ ე of the key aspects of online shopping
ბის, შეფ ას ებ ებ ის შესწ ავლ ა ონლ აინ შოპინ გ ის ერთ- that offers an unbiased view on the
ერ თ ი მნიშვ ნ ელოვ ანი ნაწ ილია, რაც მიუკ ერძ ოებ ელი strong and weak points of a given
თვალ ით გვან ახებს პროდ უქ ტის/სერ ვ ის ის დადებ ით product/service, in this way simplifying
თუ უარყ ოფით მხარ ეებს და გად აწყვეტილებ ას გვიმა our decisions.
რტ ივ ებს;
• Comparative analysis: the internet makes
• შედ არ ებითი ანალ იზი – რამ დენიმ ე პროდ უქტ ის/სე it so easy to view, assess, and compare
რვის ის ერთ დრ ოულ ად დათ ვალ იე რებ ა, შეფას ება several products/services at once.
და ერთ მ ანეთ თან შედარებ ა ინტ ერნეტით მარტ ივია. Instead of physically shopping around,
6 magticom.ge