Page 8 - 101-1-2024
P. 8

სულ უფ­რო ხში­რად ინ­ტე­რ­ნეტ მაღ­ ა­ზიე­ ბ­ ის თვა­ლი­ე­რებ­ ას •	 Better prices: special online offers are a

ვა­მ­ჯო­ბინ­ ებთ. ამას კი რამ­ დ­ ე­ნიმ­ ე მიზ­ ეზ­ ი გა­ნაპ­ ირ­ ობ­ ებს:     proven sales scheme.

•	 უ­კე­თე­სი ფას­ ებ­ ი – სპეც­ ი­ა­ლურ­ ი ონალ­ აი­ ნ შე­თავ­ აზ­ ებ­ ე­     •	 Product availability/larger supplies:
   ბი გა­ყიდ­ ვ­ ებ­ ის სა­კ­მა­ოდ აპრ­ ობ­ ი­რე­ბუ­ლი სქე­მაა;                   very often products unavailable at
                                                                                  physical shops are still in store online,
•	 პრ­ ო­დუქ­ ტ­ ის ხელ­ მ­ ის­ ა­წ­ვდ­ ო­მობ­ ა/უ­ფრ­ ო მო­ცუ­ლობ­ ი­თი          or something that catches your fancy
   მარ­ ა­გე­ბი – ხშირ­ ად პრო­დუ­ქ­ტი, რომ­ ელ­ იც მაღ­ აზ­ ი­აშ­ ი              may be reserved exclusively for online
   აღარ არის, ონლ­ აი­ ნ ჯერ კიდ­ ევ ხელ­ მ­ ი­საწ­ ვ­ ­დომ­ ია ან                shoppers.
   ნი­ვთ­ ი, რომ­ ე­ლიც მო­გწ­ ონს, ექს­ კ­ ლ­ უ­ზი­უ­რად, მხოლ­ ოდ
   ინ­ტერ­ ნ­ ეტ მყი­დ­ველ­ ის­ ­თვ­ ის არის გა­ნკ­ უ­თვ­ ნ­ ილ­ ი;            •	 Tried-and-tested customer feedback:
                                                                                  analyzing comments and reviews is one
•	 გა­მო­ც­დი­ლი მომ­ ხ­ მ­ არ­ ე­ბლ­ ის უკუკ­ ა­ვშ­ ირ­ ი – კო­მენ­ ­ტარ­ ე­     of the key aspects of online shopping
   ბის, შეფ­ ას­ ებ­ ებ­ ის შე­სწ­ ა­ვლ­ ა ონლ­ ა­ინ შო­პინ­ გ­ ის ერთ-           that offers an unbiased view on the
   ერ­ თ­ ი მნი­შვ­ ნ­ ე­ლოვ­ ა­ნი ნაწ­ ი­ლია, რაც მი­უკ­ ე­რძ­ ო­ებ­ ე­ლი        strong and weak points of a given
   თვალ­ ით გვან­ ა­ხებს პროდ­ უქ­ ­ტი­ს/სერ­ ვ­ ის­ ის და­დებ­ ით                product/service, in this way simplifying
   თუ უა­რყ­ ო­ფით მხარ­ ე­ებს და გად­ ა­წ­ყ­ვე­ტი­ლებ­ ას გვი­მა­                our decisions.
   რტ­ ივ­ ებს;
                                                                               •	 Comparative analysis: the internet makes
•	 შედ­ არ­ ე­ბი­თი ანალ­ ი­ზი – რამ­ ­დე­ნიმ­ ე პროდ­ უ­ქტ­ ი­ს/სე­              it so easy to view, assess, and compare
   რ­ვის­ ის ერთ­ ­დრ­ ო­ულ­ ად დათ­ ­ვალ­ იე­ ­რებ­ ა, შე­ფას­ ე­ბა              several products/services at once.
   და ერთ­ მ­ ა­ნეთ­ თან შე­და­რებ­ ა ინტ­ ე­რ­ნე­ტით მა­რტ­ ი­ვია.               Instead of physically shopping around,

6 magticom.ge
   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13