Page 19 - 94-2-22
P. 19
ფიქ რებ ი, რომ ელს აც 3 შვილი ჰყავს. დაწერილ ია 1925
წელს, როც ა საქ ართ ვ ელო ახალი გას აბჭოე ბ ულია.
რუსეთ ში რეპრეს იე ბ ია. წერს ახმატოვაზე. მსჯ ე
ლობს ქალ ის, ხელოვან ის როლ ზე, იმდრ ოინ დელ სამ
ყაროზ ე... გას ულ ი საუკუნის დასაწყ ის ში სტიქ იე ბზე
საუბრობს და ამ დროს 21-ე საუ კუნეში პან დ ემია ა.
ზუსტად ის იყო, რაც მინ დოდა. ვის უნდა ეცეკ ვ ა? –
მე, რას აკ ვირველ ია.“
იმ პერ იოდ ის თ ვის სცენ აზ ე აღარ იდგა, მაგ რამ
ძალ ა მოიკ რიბ ა და იცეკ ვ ა. ჩაწ ერ ა ვიდ ეო ს პ ექ
ტაკლ ი – „მარ იჯ ანის ოთახ ი,“ სად აც ქორეოგრა
ფია, ტექს ტი და ინტ ერ იერ ი თანაბ რად მნიშ ვნე
ლოვანია. ეს იყო ერთ გვ არი ექსპერ იმ ენტ ი, რო
მელზ ე მუშ აობაც მის თვ ის საინტერ ესო აღმოჩნ
და. მოგ ვია ნ ებ ით ოდნ ავ სახ ეც ვლილ ი დად გმ ა
მარინა ალექსიძე, მარიამი და
მარიამის შვილი სანდრო ჯაფარიძე
Marina Aleksidze, Mariam and her son
Sandro Japaridze
and theme to illustrate her feelings, her state
of mind, as precisely as possible. One day in a
conversation, her associate, David Maziashvili,
mentioned A Room of One’s Own by Virginia Woolf
and that reminded her of Marijan’s writings.
“After reading Random Topics,1 I realized that it
covered every issue that concerned me at that
time. These are the thoughts of a female poet,
a mother of three. It was written in 1925, after
Georgia’s sovietization. Repressions were in full
swing in Russia. She writes about Akhmatova.
Discusses the role of a woman, of an artist, and
the world at that time in general… She speaks
about the devastating shifts at the beginning
of the past century, and here we are in the 21st
century, in the middle of a pandemic…. Exactly
what I need. But who will dance? I, of course.”
გიორგი (გოგი) და მარინა ალექსიძეები 1 A book by Marijan.
Giorgi (Gogi) and Marina Aleksidze
magticom.ge 17